نیکبخت: می خواهم به تیم ملی برگردم

۵ م دیماه ،

علیرضا نیکبخت بعد از اینکه مشکلاتش برای بازی کردن حل شد بخت حضورش در تیم های مختلفی شنیده شد. با این حال او در نهایت سر از داماش گیلان درآورد تا بعد از مدت ها دوری از لیگ برتر با پیراهن این تیم بازگردد.

برترین مجله اینترنتی ایران

علیرضا نیکبخت بعد از اینکه مشکلاتش برای بازی کردن حل شد بخت حضورش در تیم های مختلفی شنیده شد. استقلال و پرسپولیس دو تیمی بودند که حتی گفته می شد مذاکرات نهایی را هم با این بازیکن انجام داده اند. با این حال او در نهایت سر از داماش گیلان درآورد تا بعد از مدت ها دوری از لیگ برتر با پیراهن این تیم بازگردد. مصاحبه کوتاه او با تماشا را می خوانید:

نیکبخت: می خواهم به تیم ملی برگردم

بالاخره بعد از مطرح شدن تیم های مختلف به داماش رسیدی؟

– به هر حال من با توجه به شرایطی که دارم نمی توانم انتخاب های بسیاری داشته باشم. از میان گزینه هایی که داشتم داماش بهترین گزینه بود. من با حمید درخشان در تیم ملی امید کار کرده ام و او شناخت خوبی از من دارد.

مسئولان گهر از اینکه مدتی در تمرینات این تیم غایب بودی از دستت ناراحت بودند.

– من قراردادم را با گهر فسخ کردم. این اتفاق زمان بسیاری است که افتاده و سببی نداشت که من به تمرینات گهر بروم. آقای حیدرپور قرارداد من را فسخ کرده بودند تا بازیکن تازهی بگیرند.

اما وقتی بحث حضورت در پرسپولیس مطرح شد تو گفتی اگر مایلی کهن اجازه ندهد، از گهر جدا نمی شوی.

– آقای مایلی کهن چون کمک کرده بود که مشکل من حل شود از من انتظار داشتندکه به این تیم بروم اما مشکلاتی وجود داشت که این اتفاق نیفتاد.

فکر می کنی با داماش می توانی به روزهای اوجت برگردی؟

– هدفم این است که از داماش دوباره به تیم ملی برسم و قطعا این خواسته دور از ذهن نخواهد بود.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.