نیکبخت: یک ریال هم از استقلال پول نگرفتم/ شانس قهرمانی ما از همه مدعیان بیشتر است

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – نیکبخت می گوید که استقلال در نیم فصل دوم عملکرد بهتری خواهد داشت.

به گزارش ممتاز؛تمرینات استقلال در چند روز اخیر شکل جدی‌تری به خود گرفته و حالا آبی‌پوشان تهرانی خودشان را آماده بازی با ملوان می‌کنند. البته غیبت بازیکنان ملی‌پوش استقلال و مصدومیت بعضی از بازیکنان این تیم سبب شد تا آبی‌پوشان نتوانند به طور ایده‌آل تمرین کنند. با این حال علیرضا واحدی نیکبخت هافبک چپ پای این تیم معتقد است که این تیم شرایط خوبی دارد و برای ادامه بازی‌های لیگ آماده است. نیکبخت در مورد شرایط خودش، وضعیت استقلال و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرآنلاین پاسخ می‌دهد.

قبول داری تمرینات استقلال در نیم فصل وضعیت چندان خوبی نداشت؟

من نمی‌دانم منظور شما چیست ولی نظر خودم این است که بسیار خوب تمرین کردیم و بدنسازی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. البته شاید منظورتان غیبت ملی‌پوشان باشد که این موضوع دست ما نیست ضمن اینکه ما چند بازیکن مصدوم هم داشتیم که شرایط را سخت کرد. با این حال بقیه بازیکنان بسیار خوب تمرین کردند.

از قلعه‌نویی هم بابت سفر به اوکراین انتقادهایی صورت گرفت. در این مورد چه صحبتی داری؟

من نباید در مورد رفتن قلعه‌نویی به اوکراین نظر بدهم و این مسائل در حیطه وظایف یک بازیکن نیست.

پیش‌بینی تو از عملکرد استقلال در نیم فصل دوم چیست؟

به نظر من استقلال در نیم فصل دوم وضعیت بهتری پیدا خواهد کرد. ما در اکثر بازی‌های نیم فصل دوم میزبان هستیم و این به نفع استقلال است. امیدوارم امسال از عنوان قهرمانی خودمان دفاع کنیم و دوباره جام را بالای سر ببریم.

شانس مدعیان قهرمانی را برابر می‌دانی؟

جدول نشان می‌دهد که امتیازها بسیار به هم نزدیک است و واقعا از حالا چیزی قابل پیش بینی نیست. چهار، پنج تیم برای قهرمانی تلاش می‌کنند ولی من شانس تیم خودمان را برای قهرمانی از بقیه مدعیان بیشتر می‌دانم. همانطور که گفتم بازی‌های خانگی به ما کمک می‌کند تا بتوانیم قهرمان لیگ شویم.

عملکرد خودت را در نیم فصل اول چطور ارزیابی می‌کنی؟

من در شرایطی به استقلال اضافه شدم که از بازی کردن در سطح تیمی مثل استقلال دور بودم. با این حال کادرفنی به من اعتماد کرد و توانستم پیراهن استقلال را برتن کنم. بسیار‌ها شاید بپرسند که چرا کم بازی می‌کنم ولی می‌‌توانید در مورد آمادگی من از قلعه‌نویی سوال کنید. بسیار از بازیکنان بزرگ ایران الان در لیگ برتر نیستند ولی به من اعتماد شد و من هم سعی می‌کنم جواب اعتماد قلعه‌نویی را بدهم.

فکر می‌کنی در نیم فصل دوم بیشتر بازی کنی؟

مطمئن باشید همین‌طور خواهد شد. بسیار‌ها آرزو دارند در استقلال بازی  کنند و من الان چنین افتخاری را به دست آوردم. بدون تعصب می‌گویم که الان بسیار آماده هستم و می‌توانید این را از کادرفنی بپرسید.

مثل اینکه مشکلات مالی بازیکنان را اذیت کرده است؟

دقیقا همین‌طور است و بازیکنان استقلال بابت مشکلات مالی اذیت می‌شوند. بسیار از تیم‌ها چنین مشکلی دارند ولی امیدوارم با انتخاب وزیر شرایط بهتر شود.

تا اینجای فصل چقدر از استقلال پول گرفتی؟

من یک ریال هم از استقلال پول نگرفتم.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.