نیکزاد تا هفته آینده افزایش قیمت مسکن مهر را اعلام می کند

۱۴م آذر ،

چکیده: رئیس کانون سراسری انبوه‌سازان با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی تا هفته آینده میزان و چگونگی افزایش قیمت مسکن مهر را شخصا اعلام می کند، گفت:فرمول افزایش قیمت مسکن مهر در حال نهایی شدن است و در آن نه متقاضیان و نه انبوه سازان متضرر نخواهند شد.

ایرج رهبر در حاشیه چهارمین همایش تخصصی و فناوری نوین صنعتی سازی ساختمان در پاسخ به سوال خبرنگار افزود: نهایتا وزارت راه و شهرسازی و انبوه سازان به این نتیجه رسیدند زمانی که قیمتها در بازار به حالت تثبیت و ثبات رسید، میزان افزایش قیمت مسکن مهر مطرح شود.

وی اضافه کرد:این صبر و تحمل برای تثبیت قیمتها و سپس ارائه میزان افزایش قیمت مسکن مهر به این سبب بود که نمی خواستیم هر بار کار کارشناسی و قیمت تازه ارائه بدهیم.

رهبر تاکید کرد: حال که قیمتها در بازار به ثبات رسیده می‌توان قیمتی منصفانه که نه به ضرر انبوه‌ساز و نه مصرف‌کننده باشد استخراج و ارائه کنیم.

رئیس کانون سراسری انبوه‌سازان ادامه داد:این کار تقریبا انجام شده است و امید است تا هفته آینده از طریق شخص وزیر راه و شهرسازی افزایش قیمت مسکن مهر اعلام شود تا نه مردم و نه انبوه‌سازان نگرانی نداشته باشند، چرا که سیاست‌ها و تمهیداتی اندیشیده خواهد شد که به هیچکدام از اینها لطمه‌ای وارد نشود.

وی در پاسخ به سوال در خصوص چالش صنعتی سازی مسکن گفت: تجهیزات اجرای کار برای صنعتی‌سازی نیاز به سرمایه قابل توجهی دارد پس در مرحله اول باید منابع مالی تأمین شود و وقتی که سرمایه‌گذاری و منابع مالی برای تجهیزات فراهم شد آن وقت نتیجه کار دیده خواهد شد.

رهبر ادامه داد:یعنی هم از لحاظ سرعت عمل و هم از لحاظ برگشت سرمایه بعد از اینکه آن سرمایه اولیه برای تجهیزات صرف و تجهیز شد آنوقت می‌توانیم بهره کافی را ببریم.


ارانیکو – آخرین خبرها و مقالات
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.