نیکی کریمی نمایشگاه عکسش را لغو کرد

۱۲ام بهمن ،

نمایشگاه عکس های تازه ˝نیکی کریمی˝ که قرار بود ۲۷ بهمن ماه در گالری گلستان افتتاح شود به سبب مشکلات کاری نیکی کریمی به زمان دیگری موکول شد.

لیلی گلستان مدیر گالری گلستان در گفت وگوبا خبرنگار هنرآنلاین با اعلام این خبر گفت: نیکی کریمی به سبب این که در سفر است و در زمان نمایشگاهش نمی تواند حضور داشته باشند و همچنین به سبب این که هنوز نتوانسته عکس های نمایشگاهش را آماده کند، از این رو برپایی نمایشگاهش را به زمان دیگری موکول کرد.

پیشتر نیکی کریمی در گفت وگو با خبرنگار تجسمی هنرآنلاین عنوان کرده بود که این نمایشگاه چهارمین نمایشگاه عکس انفرادی او خواهد بود و دراین نمایشگاه قصد دارد، مجموعه تازهی از عکس‌هایش را به نمایش بگذارد.

اما اطلاعات بیشتر در باره نمایشگاهش را به زمان برپایی نمایشگاهش موکول کرد.

نیکی کریمی که پیش از این به عنوان بازیگر و کارگردان معرفی شده است، در سال های اخیر عکاسی را هم به صورت جدی به فعالیت های هنری اش اضافه کرده است.

او از پنج سال پیش تاکنون که به عنوان عکاس نیز خودش را معرفی کرده سه نمایشگاه در داخل کشور و در گالری گلستان و یک نمایشگاه نیز در گالری توتال آرت دبی برپا کرده است.

نخستین نمایشگاه نیکی کریمی در گالری گلستان برپا شد و او در این نمایشگاه ۲۸ عکس را به نمایش گذاشت.

عکس‌های اولین مجموعه نیکی کریمی که از ۱۸ سال پیش تا زمان برپایی نمایشگاه اش از طبیعت ایران گرفته شده‌اند، عکس‌های بسیار رئالیستی می باشند.

او همه این عکس‌ها را با دوربین قدیمی نیکون فاتیسک گرفته است.

حضور او زمانی که برای اولین بار در اکسپو عکس مجموعه فرهنگی و هنری صبا وابسته به فرهنگستان هنر شرکت کرد،با انتقادهای متعددی روبرو شد؛ اما کریمی در انتقاد به کسانی که نگاه مثبتی نسبت به حضور او در دنیای عکاسی ندارند؛ معتقد است، هنرعکاسی جزیی از سینما است و هر کس که با هر نگاه خاص دوربین دست می گیرد، می‌تواند عکاسی کند.

انتهای پیام/

۳۲/۳۱
 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.