هاجسون از تساوی مقابل مونته نگرو ابراز رضایت کرد

۷فروردین ۱۳،

هاجسون از تساوی مقابل مونته نگرو ابراز رضایت کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس تاکید کرد هیچ کس نباید از تساوی در خانه مونته نگرو ناراحت باشد

به گزارش فوتبال آنلاین، تیم ملی فوتبال انگلیس در دیدار خود از مرحله گروهی راهیابی به جام جهانی ۲۰۲۲ برزیل در زمین مونته نگرو با تساوی یک بر یک متوقف شد.

وین رونی دقیقه ۶ برای انگلیس گل زد ولی در دقیقه ۷۶، دامیانوویچ گل خورده را جبران کرد تا در پایان امتیاز این دیدار تقسیم شود.

روی هاجسون در مورد این دیدار گفت: نیمه اول دیدار را بسیار خوب بازی کردیم. دوست داشتم در نیمه دوم هم‌‌ همان طور باشیم ولی همه چیز بر اساس انتظار ما پیش نرفت. نمایش خوبی داشتیم و نتیجه‌ای هم که بدست آوردیم بد نبود. نباید از اینکه در زمین مونته نگرو مساوی کردیم ناراحت باشیم.

این نتیجه سبب شد انگلیس همچنان با ۲ امتیاز اختلاف نسبت به مونته نگرو در رتبه دوم جدول گروه H قرار بگیرد. اختلاف انگلیس با اوکراین و لهستان هم ۴ امتیاز است. با توجه به اینکه این ۲ تیم نسبت به انگلیس یک بازی کمتر انجام داده‌اند.

دیدارهای بعدی انگلیس برابر لهستان و مونته نگرو در خانه خواهد بود. سرمربی «سه شیر» بر این باور است که با گرفتن نتیجه‌های خوب در دیدارهای پیش رو می‌توانند به آنچه که می‌خواهند برسند.

هاجسون در ادامه اظهار داشت: ما ۳ دیدار از ۴ دیدار باقی مانده‌مان را در خانه برگزار خواهیم کرد. در زمین خودی به آن‌ها قدرت اصلی خودمان را نشان خواهیم داد. موضوع اصلی این است که سرنوشتمان در دست خودمان است. هنوز هم می‌توانیم به عنوان صدرنشین این گروه به کارمان پایان دهیم.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.