هادی خورشاهیان «رو تن این تخته سیاه» نوشت

هادی خورشاهیان نویسنده و شاعر کودک و نوجوان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: «رو تن این تخته سیاه» عنوان رمانی برای گروه سنی نوجوان است که به حوادث ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ می‌پردازد و قرار است توسط انتشارات سوره مهر به چاپ برسد.

وی افزود: این رمان درباره دختری است که در سال ۱۳۹۰ می‌خواهد کنکور بدهد ولی مادرش با ورودش به دانشگاه مخالف است. یکی از دلایل این مخالفت آن است که مادربزرگ این دختر در سال ۳۲ دانشجو بوده است. دلیل دیگر هم این است که مادر خاطره بدی از دوران دانشجویی‌اش دارد. بنابراین دختر نزد مادربزرگش رفته و مقدمات سفر به گذشته فراهم می‌شود.

این نویسنده گفت: این رمان توسط ناشر تصویب شده و قرار است در حجمی حدود ۱۰۰ صفحه به چاپ برسد. «رو تن این تخته سیاه» تا چندی دیگر توسط سوره مهر به چاپ می‌رسد.

خورشاهیان ادامه داد: اثر دیگرم کتاب شعر «دود، بوق، ترافیک‌» است که مجموعه‌ای از اشعار کودک است. البته تعداد شعرهای آن کم است و کتاب بیشتر جنبه آموزشی دارد و قرار است مفاهیمی چون چراغ‌های قرمز، زرد، سبز، ندویدن در خیابان و … را به بچه‌ها آموزش بدهد. مخاطبان اصلی این کتاب، کودکان گروه سنی الف و ب هستند. کتاب شامل ۶ شعر درباره ترافیک شهری است که قرار است در ۱۲ صفحه و قطع خشتی به چاپ برسد.

نویسنده رمان «من هومبولتم» گفت: «دود، بوق، ترافیک‌» قرار است توسط انتشارات هیربد چاپ شود و طبق اطلاعی که دارم، غلط‌ گیری و ویرایش نهایی آن انجام شده، تصویرگری‌ و تایپ نهایی‌اش تمام شده و ظرف این هفته برای چاپ به چاپخانه ارسال می‌‌شود.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.