هازارد بزرگ است-مورینیو

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

پورتال  ایران

سرمربی چلسی از پیروزی تیمش برابر نیوکاسل غرق در شادی است. او به ستایش از مهاجم بلژیکی تیمش پرداخت و او را بازیکنی بزرگ دانست.

پورتال  ایران

چلسی در هفته‌ بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با درخشش ادن هازارد، بازیکن بلژیکی خود توانست با سه گل نیوکاسل را از پیش‌رو بردارد تا با توجه به شکست سنگین آرسنال و تساوی منچسترسیتی به صدر جدول رده‌بندی صعود کند.

هر سه گل آبی پوشان لندن را در این دیدار خانگی هازارد به ثمر رساند تا تیم مورینیو پس از مدت‌ها با ۵۶ امتیاز به صدر جدول صعود کند.

مورینیو از پیروزی پر گل تیمش در استمفوردبریج بسیار خوشحال است. او به ستایش از هازارد بلژیکی پرداخت و او را بازیکنی بزرگ دانست.

سرمربی پرتغالی چلسی پس از پایان بازی گفت: من واقعا از این پیروزی بسیار خوشحال هستم. در نیمه اول خوب ظاهر نشدیم و بعضی از مشکلات از جمله وزش باد باعث شد تا نتوانیم بازی همیشگی خود را به نمایش بگذاریم. نیوکاسل فشار زیادی بر روی ما آورد، اما در نیمه دوم بهتر شدیم و کاملا بر بازی مسلط بودیم. در نهایت هم مزد بازی خوب خود را گرفتیم و یک پیروزی ارزشمند را به دست آوردیم.

مورینیو درباره هازارد گفت: هازارد بازیکن بسیار خوبی است. او در بازی امشب هم مثل دیدارهای قبل خیره کننده بود. تنها چیزی که تغییر کرد این بود که او در این دیدار هت تریک کرد. هازارد انگیزه و بلند پروازی بالایی دارد. نمی‌دانم چرا اتحادیه هیچ وقت هازارد را بهترین بازیکن ماه انتخاب نمی‌کند. شاید هازاراد، شاید هم ما مشکل داریم! این ماه آنها (اتحادیه فوتبال انگلیس) یک بازیکن از قعر جدولی را بهترین بازیکن ماه انتخاب کردند. پس نتیجه‌ می‌گیریم خیلی بازیکن بهتر از هازارد در لیگ برتر است و استعدادهای خیلی زیادی در این لیگ نهفته است (با طعنه).

مورینیو پیش از این هم بارها به ستایش از این بازیکن بلژیکی پرداخت و حتی او را با کریستیانو رونالدو و لیونل مسی مقایسه کرد؛ مقایسه‌ای که به نظر می‌رسد غلو آمیز است.

 

پورتال  ایران

 

سرمربی چلسی درباره این سوال که چرا به جان تری در این دیدار بازی نداد؟ گفت: تری آسیب دیدگی‌ جزئی داشت. ترجیح دادیم ریسک نکنیم و او را به میدان نفرستیم. او در شرایط خوبی به سر می‌برد و می‌تواند در دیدار سه‌شنبه برابر وست برومویچ به میدان برود.

 

منبع : ایسنا


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.