هاشمیان:در نوجوانی مربی‌ام گفت بدون‌شک به تیم‌ملی می‌رسی/درتمرینات هامبورگ به‌من لقب هلی‌کوپتر دادند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – ستاره سابق تیم ملی ایران می‌گوید در زمان فوتبالش یکبار هم بی‌نظمی نکرده است.

به گزارش ممتاز؛ وحید هاشمیان ستاره سابق تیم ملی صبح امروز (یکشنبه) مهمان برنامه سلام تهران شبکه تهران بود. او که فوتبال حرفه‌ای را از باشگاه فتح تهران آغاز کرد، در مورد سالهای نوجوانی‌اش گفت: «من در زمین محله امام زاده حسن بازی می کردم. جایی که پیش از من رضا شاهرودی تمرین می کرد. ۱۶، ۱۷ ساله بودم که یک مربی بازی مرا دید و گفت تو روزی بازیکن تیم ملی می شوی. خب این حرف برای یک نوجوان بسیار عجیب بود اما به من انگیزه بسیاری داد.»

او که با هدایت تیم هالشتنبک آلمان وارد دنیای مربیگری شد، گفت: «اولین چیزی که در مربیگری مهم است این است که خودم قابلیت یادگیری داشته باشم که بتوانم به شاگردانم هم آموزش بدهم. واقعیت این است که بازی کردن بسیار راحت تر از مربیگری است. زمانی که بازیکن هستی تنها خودت را باید کنترل کنی اما در زمان مربیگری با ۲۲ بازیکن سرو کار داری.»

وحید هاشمیان که یازده سال از فوتبالش را در آلمان سپری کرده، در مورد اهمیت نظم و انضباط گفت: «من در زمان مدرسه یکبار هم تاخیر نداشتم و در زمان فوتبال هم هیچ وقت غیبت نکردم. فوتبال حرفه ای همین است. در آلمان اگر بی نظمی کنی، تنها به خودت آسیب می رسد.»

بازیکن سابق هامبورگ و بایرن مونیخ در مورد لقب هلی کوپتر گفت: «اویل حضورم در تیم هامبورگ بود که در تمرینات سانتر می کردیم و ضربه سر می زدیم. مربی تیم ضربات سر مرا دید و به من لقب هلی کوپتر داد. گفت چون زود از زمین بلند می شوی، این لقب را به تو دادم.»

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.