پول تبلیغات مدعیان جهاد از کجا می آید؟

۰۸خردادماه،

معاون تشکل‌های ستاد انتخاباتی محسن رضایی در خراسان‌رضوی گفت: استفاده از امکانات دولتی و منابع شهری با هر دیدگاهی در ابتدا به حضور حداکثری مردم لطمه می‌زند.

سیدکاظم هاشمی در گفت‌وگو با فارس ، با اشاره به مولفه‌های خلق حماسه سیاسی اظهار کرد: قطعا اگر به دنبال خلق حماسه سیاسی در ۲۴ خرداد هستیم باید توجه کنیم که حضور حداکثری مردم و اخلاق‌مداری در عرصه انتخابات جدی‌ترین مولفه‌ها و شاخصه‌های این حماسه است.

وی افزود: از دیگر مولفه‌های موثر در خلق حرکت جهادی و حماسی حفظ بیت‌المال و نگاهی فراتر از اصلاح‌ الگوی مصرف و صرفه‌جویی در بحث تبلیغات است؛ قطعا استفاده از امکانات دولتی و منابع شهری با هر دیدگاهی در ابتدا به حضور حداکثری مردم لطمه می‌زند.

*هزینه‌های کلان تبلیغاتی و استفاده از منابع دولتی و شهری سبب ایجاد نگاه بدبینی در مردم می‌شود

معاون تشکل‌های ستاد انتخاباتی محسن رضایی در خراسان‌رضوی با بیان اینکه همواره مردم ولایتمدار ایران در هر سطحی از انقلاب اسلامی جلوتر از مسئولان کشور قدم برداشتند، خاطرنشان کرد: از یاد نبریم که هزینه‌های کلان از منابع شهری و دولتی سبب ایجاد نگاه بدبینی در میان مردم می‌شود؛ ملت تعجب می‌کنند از کسانی که دم از جهاد و حرکت جهادی و حماسی می‌زنند و حضور خود را در جبهه‌های جنگ تبلیغ می‌کنند چگونه وارد فضای رانتی و هزینه‌های هنگفت تبلیغاتی شده‌اند.

هاشمی با تاکید بر اینکه عرصه ریاست‌جمهوری، عرصه خدمت‌گذاری است نه درآمدزایی تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند این دوره نیز با انتخاب مردم با دیگر بی سابقه‌ترین حماسه سیاسی در سطح کشور اتفاق خواهد افتاد تا تمام نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شود.

*حرکت حلال و حماسی در عرصه تبلیغات سبب موفقیت و حضور حداکثری در انتخابات می‌شود

وی افزود: قطعا مال حلال و حرکت حماسی بر اساس تکلیف می‌تواند در عرصه تبلیغات تاثیرگذار باشد؛ باید توجه کرد که با کمترین هزینه و امکانات نیز می‌توان در دل مردم جای پیدا کرد چراکه گفتمان انقلابی که برپایه اخلاص و معرفت بلند شود قطعا بر دل مردم خواهد نشست.

وی با تاکید بر اینکه باید در راستای خلق حماسه سیاسی و حضور حداکثری مردم، از تخریب چهره‌ها و اتهام به سایر کاندیداهای احراز صلاحیت نشده پرهیز کنیم، یادآور شد: ما نباید با عملکرد و صحبت‌های خود دوستان دیگر را خارج از جریان انقلاب بدانیم.

هاشمی اظهار کرد: مصداق حماسه سیاسی در ۲۴ خرداد متوقف نمی‌شود بلکه می‌توان تا آخر عمر با حفظ وحدت، آرامش و اخلاق و همچنین حضور مردم در متن جامعه حرکت‌های جهادی و حماسی دیگری را در راستای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران رقم بزنیم.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.