هاشمی بیاید چیدمان بازی را عوض‌می‌کنیم

۲۹فروردین۱۳،

نائب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: نیازی نیست به همه کشورها کارت قرمز بدهیم بلکه با دیپلماسی صحیح و اصلاح ادبیات دیپلماسی می توان با کشورهای جهان به جز رژیم صهیونیستی رابطه ای موفق داشت.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: نیازی نیست به همه کشورها کارت قرمز بدهیم بلکه با دیپلماسی صحیح و اصلاح ادبیات دیپلماسی می توان با کشورهای جهان به جز رژیم صهیونیستی رابطه ای موفق داشت.
 
 محمدرضا باهنر پیش از ظهر پنجشنبه در نشست خبری دربارهٔ بعضی بداخلاقی های سیاسی بین دولت و مجلس این بداخلاقی ها را خلاف عرف دانست.
 
وی اینگونه برخوردها را چالش جدی فرهنگی کشور دانست و افزود: متاسفانه بعضی افشاگری ها، پرونده سازی و استفاده از ادبیات توهین آمیز رواج پیدا کرده که مردم را آزار می دهد و قطعا دولت با اصلاح ادبیات و انداختن مسائل در کانال های قانونی می تواند تحریک پذیر نبوده و آرام بخش باشد.
 
باهنر ادامه داد: بعضی افشاگری ها خلاف عرف و اخلاق و حتما خلاف شرع است و در هجمه بردن به انسان ها باید دقت کرد و اگر انسانی این کار را انجام داد مقابله با ان مسئله را شدت می دهد و ما امیدواریم این ناهنجاری ها اوج نگیرد.
 
عضو تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنان خود به رکورد شکنی تورم سال ۹۱ در ۲۰ سال قبل اشاره و تصریح کرد: بعضی از این تنش های اقتصادی انتظارات اقتصادی است و کاملا قابل حل است و انتخاب یک رئیس جمهور کارآمد می تواند بار تورم را در کشور کاهش دهید.
 
این کاندیدای آینده ریاست جمهوری ایران در پاسخ به سوالی ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی و مدیریت درست می توان تورم ۴۰ درصدی را تا دو سال آینده به نصف کاهش داد.
 
وی همچنین با اشاره به روابط خارجی ایران گفت:  ما دارای ارزش ها و خطوط قرمزی در روابط خارجی خود هستیم و هزینه آن را نیز می پردازیم اما نیاز نیست به همه کشورها کارت قرمز بدهیم بلکه با دیپلماسی صحیح و اصلاح ادبیات دیپلماسی می توان در ارتباط با کشورها موفق بوده اما رژیم صهیونیستی استثناست.
 
وی در اظهارداشت: هرچند روزنه های روشنی در کشور وجود دارد اما بعضی پارامترها بد است و با برنامه ریزی و مدیریت صحیح می توان این پارامترها را اصلاح کرد.
 
هاشمی رقیب اصولگرایان است
 
باهنر در ادامه این جلسه انتخابات آتی ریاست جمهوری در ایران را بین حداقل سه حزب اصولگرایان، حزب رئیس جمهور و اصلاح طلبان دانست. وی حضور مردم در انتخابات آتی را خوب ارزیابی کرد و گفت: ممکن است عده ای برای این انتخابات خواب هایی دیده باشند اما ان شاالله تعبیر نخواهند شد و من از همه احزاب دعوت می کنم تا در انتخابات حضور داشته باشند و من مخالفم که همه اصلاح طلبان را با چوب فتنه برانیم هرچند که سران فتنه باید محاکمه شوند.
 
باهنر همچنین با اشاره به همایش صد هزار نفری امروز تهران تصریح کرد: اگر همایش امروز تهران انتخاباتی باشد خلاف قانون است و دولتمردان نمی توانند از امکانات دولتی در بحث انتخابات استفاده کنند.
 
وی از تعدد احزاب در کشور حمایت کرد و اظهارداشت: احزاب بایند جامع، فراگیر، شناسنامه دار، پاسخگو و دارای مجوز و هیئت رهبری باشند و نظام اسلامی نیازمند چند حزب قوی است و این جزء آرزوهای ماست.
 
این کاندیدای ریاست جمهوری آینده ایران در پاسخ به سوال خبرنگار ی در خصوص حضور هاشمی رفسنجانی در انتخابات تصریح کرد: اگر هاشمی بیاید رقیب اصولگرایان است و به نفع هاشمی کنار نخواهم رفت و حمایت نمی کنیم بلکه در رقابت با هاشمی چیدمان رقابت و آرایش بازی را عوض خواهیم کرد.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.