هاشمی رفسنجانی: عمق مشکلات پیش روی دولت قابل ذکر نیست

ایران > سیاست – ممتازنیوز:
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه حجم و عمق مشکلات به جای مانده برای دولت تازه قابل ذکر نیست اظهار امیدواری کرد که با تلاش مردم بتوان بر مشکلات فائق آمد.

جمهوری اسلامی ایران در وهله نخست باید از انقلاب، نظام و دستاوردهای خود صیانت کند و در وهله بعد با درایت و تدبیر از بحران‌های تحمیلی و منطقه‌ای به سلامت عبور کند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:همه ابعاد،حجم و عمق مشکلات به جای مانده و پیش روی دولت، برای مردم قابل ذکر نیست، ولی باید با اتکاء به فضل خداوند و همت و تلاش بی‌وقفه مدیران خدمتگزار و همراهی مردم، به تدریج بر مشکلات فائق آمد.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از علمای شهرستان مُهر از استان فارس، با تجلیل از شخصیت آیت‌الله مُهری و نقش ارزشمند وی در کشور کویت و خاندان ایشان در منطقه مُهر و لارستان گفت: روحانیت این منطقه، همواره نقشی برجسته و ماندگار در انقلاب و نظام اسلامی داشته‌اند و بزرگان بسیاری از این خطّه، منشاء خدمت و اثر، برای کشور بوده‌اند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با توجه به مشکلات عدیده‌ای که بر سر راه دولت تازه قرار دارد، گفت: همه ابعاد،حجم و عمق مشکلات به جای مانده و پیش روی دولت، برای مردم قابل ذکر نیست، ولی باید با اتکاء به فضل خداوند و همت و تلاش بی‌وقفه مدیران خدمتگزار و همراهی مردم، به تدریج بر مشکلات فائق آمد.

ایشان در بخش سیاست خارجی، اوضاع و شرایط منطقه به‌ویژه در سوریه را بحرانی توصیف کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران در وهله نخست باید از انقلاب، نظام و دستاوردهای خود صیانت کند و در وهله بعد با درایت و تدبیر از بحران‌های تحمیلی و منطقه‌ای به سلامت عبور کند.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین مُهری و تنی چند از حاضران در سخنانی جداگانه با تقدیر و قدردانی از سیاست‌های دولت سازندگی به‌ویژه اجرای سد لار که مشکل بی‌آبی منطقه را حل کرد و پروژه‌های پارس جنوبی که در آن دوره شکل گرفت، از نقش و جایگاه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی به‌ویژه خلق حماسه سیاسی ۲۴ خرداد ۹۲ تجلیل کردند.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.