هاشمی متعلق به گروه خاصی نیست/کاندیدای دولت رد شود، به سمت نامزد دیگری متمایل می‌شوند

۲۸اردیبهشت،

99-43.jpg

یک عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها اظهار کرد: در حال حاضر مجموعه هاشمی رفسنجانی، اصولگرایان، دولت و جبهه پایداری، آرایش سیاسی انتخابات ریاست جمهوری را تشکیل می‌دهند.

نجفقلی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: برای بررسی آرایش سیاسی کاندیدا‌ها تا قبل از اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان نباید عجله داشت ولی چنانچه بخواهیم یک جمع‌بندی کلی نسبت به کاندیدا‌ها داشته باشیم، می‌توان گفت که چهار گروه، اصولگرایان، دولت، جبهه پایداری و همچنین مجموعه هاشمی رفسنجانی، آرایش سیاسی انتخابات پیش رو را تشکیل می‌دهد.

وی دربارهٔ جایگاه اصلاح‌طلبان در این دوره از انتخابات نیز گفت: اصلاح‌طلبان تاکنون برای خود کاندیدا‌ی مستقلی را معرفی نکرده‌اند ولی ما شاهدیم که با آمدن هاشمی به حمایت از او پرداخته‌اند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه “هاشمی رفسنجانی فردی فراجناحی است”، ادامه داد: در شرایطی که اصلاح‌طلبان به حمایت از هاشمی پرداخته‌اند، عده‌ای اینگونه برداشت می‌کنند که او کاندیدا‌ی اصلاح‌طلبان است ولی اینگونه نیست؛ هاشمی فراجناحی است و نمی‌توان او را به جریان خاصی ارتباط داد.

عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها با بیان اینکه “اصولگرایان هنوز به کاندیدا‌ی واحد نرسیده‌اند”، اظهار کرد: این گروه با توجه به حضور کاندیدا‌های مختلف، هنوز به یک جمع‌بندی کلی نرسیده‌ و به اصطلاح هنوز خود را جمع و جور نکرده است.

حبیبی در پایان با بیان اینکه “کاندیدا‌ی شاخص دولت، مشایی است”، گفت: دولت تاکنون کاندیدا‌ی بسیاری را معرفی کرده است و چنانچه صلاحیت این کاندیدا‌ها مورد تایید قرار نگیرد، به سمت کاندیدا‌هایی از گروه‌های دیگر از جمله لنکرانی یا جلیلی تمایل پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.