هاشمی: می‌خواستم انصراف دهم اما استخاره کردم بد آمد/برنامه ‌ویژه‌ای برای المپیک داریم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۲۷/آبان/ – ۱۱:۴۳ و در حوزه های ورزشی – ۰ نظر

در گفت‌وگو با آنا

خبرگزاری : رییس فدراسیون تیراندازی تاکید کرد در دور دوم انتخابات این فدراسیون قصد انصراف داشته است.

به گزارش سرویس ورزشی سایت خبری ممتازنیوز، روز گذشته انتخابات فدراسیون تیراندازی با حواشی بسیار زیاد برگزار و سید مهدی هاشمی برای ۴ سال دیگر به عنوان رییس این فدراسیون انتخاب شد.

این اتفاق در حالی رخ داد که رای گیری این دوره از انتخابات برای اولین بار در تاریخ ورزش ایران ۳ بار تکرار شد و ۲ کاندیدای اصلی رقابت‌ نزدیکی را با یکدیگر داشتند.

سید مهدی هاشمی در گفت‌وگو با سرویس ورزشی سایت خبری ممتازنیوز، خاطرنشان کرد: از اعتمادی که مجمع برای دومین بار نسبت به من داشت بسیار خوشحالم و امیدوارم بتوانم در ادامه کارهای باقی مانده در فدراسیون را انجام دهم.

وی ادامه داد: وقتی که انتخابات به دور دوم رسید و البته تعداد آرا مساوی شد قصد داشتم تا از ادامه راه انصراف دهم اما قبل از آن تصمیم گرفتم استخاره کنم  که بد آمد به همین دلیل تصمیم گرفتم تا پایان رقابت در عرصه حضور داشته باشم.

وی افزود: رای گیری به دور سوم کشیده شد و همانطور که همه دیدند در فضایی کاملا باز با لطف خدا و حمایت دوستان توانستم رای اعتماد روسای هیات را  کسب کنم.

هاشمی به آنا گفت: از تمام عزیزانی که به من اعتماد کردند بسیار سپاسگزارم و از حالا باید با کمک همین افراد بتوانیم بهترین عملکرد را برای فدراسیون تیراندازی رقم بزنیم.

رییس فدراسیون تیراندازی عنوان کرد:‌المپیک ریو یکی از اهداف و اولویت‌های اصلی فدراسیون تیراندازی محسوب می‌شود و برنامه ویژه‌ای برای این موضوع مد نظر داریم.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – ورزشی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.