هاشم بیک‌زاده: از حالا به چشم دیگری لئو را می بینم/شوخی شوخی افتادم جلوی مسی!

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال ملی – هاشم بیک زاده بعد از قرعه کشی سوژه اول ورزش ایران بود. او در این گفت و گو از رویارویی با مسی می گوید. اینکه از این پس بازی های مسی را به چشمی دیگر برای یافتن نقطه ضعف هایش می بیند.

به گزارش ممتاز ؛ پیش از قرعه‌کشی جام‌جهانی‌ حدود یک ماهی بحث دربارهٔ تقابل هاشم بیک‌‌زاده و مسی بود و دست آخر هم بعد از قرعه‌کشی، این تقابل رقم خورد! بیک‌‌زاده که به احتمال بسیار مدافع چپ تیم‌ملی در جام‌جهانی‌ خواهد بود، با خنده به خبرآنلاین  می‌گوید: «شوخی شوخی افتادم جلوی مسی! باید تمام تلاشمان را بکنیم. از همین امروز باید استارت بزنیم و ان‌شاءا… که بتوانیم در جام‌جهانی‌ موفق باشیم. به نظرم بسیار دور از دسترس نیست.»

او در پاسخ به این سؤال که آیا دنبال پیراهن مسی خواهد بود یا نه، می‌گوید: «نه من دنبال لباس مسی نیستم. نه اینکه بدم بیاید ولی دوست دارم ابتدا ۹۰ دقیقه در زمین بازی بجنگم. تمام تلاشم را در زمین می‌کنم تا بتوانم برای تیم‌ملی مؤثر باشم. امیدوارم تیم‌ملی نتیجه خوبی بگیرد.»

بیک‌‌زاده در پاسخ به این حرف کفاشیان که گفته بود باید یکی مثل کعبی را بگذاریم برای مهار مسی، با خنده می‌گوید: «فکر کنم باید همین کار را بکنیم. نه یک بازیکن که باید دو بازیکن را مأمور مهار مسی کنیم. ولی به دور از شوخی، ما همیشه جلوی تیم‌های بزرگ بهتر بازی می‌کنیم.»

اما آیا ایران می‌تواند از گروه خودش بالا برود؟ پاسخ بیک‌‌زاده این است: «باید واقع‌بین باشیم. تیم‌های دیگر گروه از ما جلوتر می باشند و قوی‌تر ولی ما می‌توانیم با یک برنامه‌ریزی خوب و بازی با تیم‌های بزرگ، خودمان را آماده کنیم. اگر آرژانیتن را فاکتور بگیریم، می‌توانیم نیجریه و بوسنی را با تلاش و کار ببریم.»

سؤال آخر هم این است‌؛ آیا بیک‌‌زاده از این به بعد جور دیگر به بازی مسی نگاه می‌کند؟ «باید از همین حالا به آنالیز حریفان و بازیکنان بپرداریم. قطعاً باید تمرین کنیم نه اینکه حرف بزنیم. باید از نظر فیزیکی خودمان را بهتر کنیم و سطح دوندگی‌مان را بالا ببریم تا بتوانیم موفق باشیم.خود من هم تلاشم را می کنم تا در جمع بازیکنان نهایی تیم ملی برای جام جهانی باشم. اگر خدا قسمت کرد و آقای کروش به من برای بازی روبروی مسی اعتماد کرد باید از حالا برایش آماده باشم. از این به بعد باید او را به چشم دیگری ببینم و روی حرکاتش در زمین تمرکز ویژه ای داشته باشم.»

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.