هافبک استقلال به همبازیانش گله کرد

جواد نکونام قرار است کاپیتان آبی ها در مسابقات لیگ باشد تا حرمت یک بازیکن ملی در تیم باشگاهی حفظ شود،اما این اتفاق همچنان مشکلاتی را در استقلال ایجاد کرده که جباری نیز جز مخالفان این بازیکن است.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، مجتبی جباری، در ابتدای حضورش در تیم استقلال باشرایط متفاوتی رو به رو شد که اوضاع وی را نسبت به فصل گذشته در این تیم متفاوت کرد.

هافبک آبی ها که انتظار داشت در غیاب فرهاد مجیدی مانند فصل گذشته کاپیتانی را از آن خود کند و با این شرایط در استقلال  فصل آینده به فوتبال خود ادامه دهد با شرایط خوبی رو به رو نشده است.

وی علاوه بر کاپیتانی رحمتی پس از خود در حال حاضر جواد نکونام را مدعی اول می داند و امیر قلعه نویی وی را رهبر اول تیم خود می داند.

گفتنی است:  این بازیکن پس از کسب اطمینان از کاپیتانی جواد نکونام به این اتفاق معترض شده است و در محفل بازیکنان تیم به این موضوع اشاره کرده است.
 
جباری معتقد است که کاپیتان باید از آن بازیکنی باشد که چندین سال در تیم فعالیت  داشته و با این تیم به مقامهایی رسیده است که حضورش در تیم بزرگی مانند استقلال  به چشم آمده و مثمر ثمر باشد.
 
شایان ذکر است:  جباری که پیش از این صحبتی در خصوص کاپیتانی رحمتی عنوان نکرده بود بصورت پنهانی در خصوص این موضوع صحبت هایی را مطرح کرده است که موضوع به کاپیتانی بازیکن تازه وارد ربط دارد و به بازیکنان قدیمی تر مربوط نمی شود./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.