هافبک بارسلونا بخاطر نحوه ابراز شادمانی پس از گل جریمه شد

به گزارش ایرنا، داوید ویا که یکشنبه شب گذشته پس از هشت ماه مصدومیت، به زمین مسابقه بازگشته بود، پس از زدن پنجمین و آخرین گل تیمش به رئال سوسیداد در هفته اول مسابقات جام باشگاههای این کشور اروپایی موسوم به ‘لالیگا’، پیراهن ورزشی اش را درآورد و پیام تشکری را که روی پیراهن مشکی زیر آن ، برای همسر و فرزندانش نوشته بود، به تماشاچیان نشان داد.

روی این پیراهن، عکس همسر و دو فرزند داوید ویا کشیده و نوشته شده بود:’بدون شما محال است.’

طبق مقررات فدراسیون فوتبال اسپانیا، چنین اقدامی از سوی ورزشکاران یک خطای بزرگ تلقی می شود و بین دو تا سه هزار یورو جریمه و اخطار کتبی برای آنان به همراه دارد.

ماده ۹۱ اساسنامه این فدراسیون در باره نحوه شادمانی پس از زدن گل می‌ گوید:’ اگر بازیکنی لباسش را بالا زده و هر گونه تبلیغات ، شعار ، آرم ، نقاشی، طراحی یا متنی را به نمایش بگذارد مبلغ بین دو تا سه هزار یورو جریمه خواهد شد و استثنایی در این زمینه در کار نیست.’

داوید ویا یکشنبه شب پس از هشت ماه مصدومیت به دلیل شکستگی پایش در دیدار نیمه نهایی جام باشگاه های جهان که دسامبر گذشته در ژاپن برگزار شد، در اولین بازی بارسلونا در فصل جدید لالیگای اسپانیا به زمین مسابقه بازگشت.

او که در دقیقه ۷۱ بازی به جای ‘پدرو رودریگز’ وارد زمین شده بود پس از گذشت سه دقیقه موفق شد با پاس دقیق ‘آندرس اینیستا’ پنجمین گل تیمش را به ثمر برساند.

ویا در مورد علت نمایش پیام قدردانی اش از همسر و فرزندان خود به خبرنگاران گفت: در مدتی‌ که مصدوم بودم، بسیار بد اخلاقی‌ می کردم و خانواده ام را رنج می دادم و پس از بهبودی خواستم به این طریق از آنها قدردانی کنم.

وی افزود: من دیگر مصدومیت را فراموش کرده ام و سعی دارم با انجام بازی ها به وضعیت مطلوب خود قبل از مصدومیت برسم.

اروپام **۱۲۳۴**۱۵۵۱ ** ۱۹۱۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۷۵۹۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.