هافبک صبا مقابل ازبکستان به میدان می‌رود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

در مسابقه تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان در مقابل تاجیکستان که ۱۶ آبان در ورزشگاه آزادی برگزار شد و به برتری شش بر یک تیم ملی ایران انجامید، میلاد نوری هافبک گلزن صبای قم در ترکیب تیم ملی یکی از بهترین بازیکنان میدان بود.

نوری در این دیدار همه کار نمود و با بازی صحیح و حساب شده خود در ارسال پاس‌‌های سالم، دادن پاس گل و ایجاد موقعیت گل برای مهاجمان تیم ملی یک بازیکن کارآمد بود و به همین خاطر کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی وی را برای دیدار حساس تیم ملی کشورمان مقابل ازبکستان در روز ۲۴ آبان در ورزشگاه آزادی تهران انتخاب نمود.

بدین ترتیب کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان با خط زدن نام سه بازیکن از فهرست تیم ملی فوتبال، نام ۲۵ بازیکن مورد نظر خود را برای بازی با تیم ملی فوتبال ازبکستان در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی اعلام نمود.

اسامی بازیکنان تیم ملی برای بازی با ازبکستان در حالی اعلام شد که سه بازیکن از فهرست خارج شده احسان حاج صفی، آرش افشین و جلال رافخایی در فهرست نهایی کارلوس کی‌روش برای بازی با ازبکستان جایی نداشتند ولی میلاد نوری با بازی خوب خود در این فهرست جای گرفت.

میلاد نوری هافبک اهوازی تیم فوتبال صبای قم که در ۱۴ بازی قبل این تیم در نیم فصل اول از دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موفق به زدن شش گل شده و نقش مهمی در عملکرد صبای قم در لیگ امسال داشته‌اند، در حال حاضر سومین گلزن برتر لیگ برتر محسوب می‌شود.

نوری در هفته‌های اول، دوم و دهم به ترتیب در دیدار مقابل تیم‌های فوتبال پیکان تهران، ذوب آهن اصفهان و داماش گیلان به هر کدام از این تیم‌ها دو گل زد و در مجموع با شش گل بعد از سیدجلال رافخایی مهاجم ملوان و یعقوب کریمی مهاجم نفت تهران در مکان سوم گلزنان این فصل لیگ برتر فوتبال قرار دارد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.