هاینکس: می‌خواهیم برنده باشیم

۰۲خردادماه،

یوپ هاینکس در خصوص دیدار فینال گفت:” ومبلی یک استادیوم تاریخی در انگلستان، اروپا و جهان است. این انگیزه ی خاصی به بازیکنان ما می دهد که در چنین مکان محترمی قهرمانی را جشن بگیرند. من فکر می کنم جو استادیوم منحصر به فرد خواهد بود.”

به گزارش گل، سرمربی با تجربه ی بایرن ادامه می دهد:” ما توانایی بازی در همه شرایط را داریم اما هرگز نمی توان ضربات پنالتی را شبیه سازی کرد. جریان بازی و فشار شدید روانی، تفاوتی است که تمرین با بازی دارد.”

هاینکس صحبت های خود را اینگونه پی گرفت:” شنبه ی قبل دیدار پایانی ام در بوندس لیگا بود و فردا نیز آخرین فرصت من برای در دست گرفتن جامی دیگر در این فصل خواهد بود.”

سرمربی بایرن در پایان صحبت هایش افزود:” من همیشه به چیزهای مثبت فکر می کنم من می دانستم که تیمم توانایی رسیدن به این مرحله را دارد. من پیش از بازی با یوونتوس و پیش از دیدار با بارسلونا به این موضوع ایمان داشتم زمانی که هنوز بایرن برای قهرمانی مورد علاقه ی شما نبود. من همیشه فکر می کردم می توانیم قهرمان این فصل باشیم تیم فوق العاده داریم که آن ها منسجم و یکپارچه بازی می کنند. ما در بازی فردا می خواهیم برنده باشیم.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.