هتاکی اشرار نیمه‌عریان به شرکت‌کنندگان در مراسم احیا

فروردین ۱۴۰۳

اشرار محله جیحون در پاسخ به تذکر یکی از شرکت‌کنندگان مراسم شب قدر مبنی بر لزوم پوشش مناسب، اقدام به ضرب و شتم این آمر به معروف کردند.

به گزارش مجله شبانه ممتاز نیوز،سراج۲۴ نوشت: متاسفانه مدتی است که در گوشه و کنار این مرز و بوم اتفاقات ناگوار و دلخراشی همچون تعرض به آمرین به معروف و نهی کنندگان از منکر رخ می دهد که با مسامحه ی دستگاه قضا و ناجا این ناهنجاری مسیر تصاعدی به خود گرفته است.

از تعرض به زن محجبه آمر به معروف که مدتی پیش توسط اراذل و اوباش در پیش چشم مامورین مورد ضرب و شتم قرار گرفت تا حمله گروهی به طلبه ناهی منکر در شرق تهران در چند سال پیش و حمله با آلت قتاله به چند روحانی و پیش نماز مسجد که درصدد مقابله با بداخلاقی ها در محله خود بودند تنها نمونه ای از عملیات معکوس آشوب گران اجتماعی در جامعه است که به مدد غفلت بعضی از دستگاه ها رقم خورده است.

اما در تازهترین این موارد در شب شهادت مولای متقیان یکی از اهالی محله جیحون خیابان صاحب زمان واقع در منطقه ۱۰ تهران، پس از مراسم احیای شب قدر در حال مراجعت به منزل بوده است که ملاحظه می کند یکی از اشرار محل با پوشش بسیار نامناسب ( تقریبآ عریان-که از ذکر جزئیات معذوریم) وقیحانه در خیابان ایستاده است و هنگامی که مورد تذکر فرد آمر به معروف قرار می گیرد به همراه دو تن از اشرار دیگر و با استفاده از چوب، میل گرد و قمه فرد ناهی از منکر را مورد تهدید، فحاشی و هتاکی قرار داده و این فرد را جلوی چشمان خانواده مورد ضرب و شتم قرار می دهند.

گفتنی است این اشخاص شرور بارها در موضوعات مختلف اقدام به تهدید و ارعاب اهالی نموده اند که در مواردی اهالی محل اقدام به شکایت از این اشرار کردند اما متاسفانه با مسامحه دستگاه های مسئول، صبح روز بعد اشرار آزاد شدند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.