هتل برج العرب دبی iPad با طلای ۲۴ قیراطی ساخت

۱۳خردادماه،

هتل برج العرب دبی که با شکل ظاهری خود شبیه به بادبان کشتی شهرت جهانی دارد و "تنها هتل هفت ستاره جهان" محسوب می‌شود، مدل تازهی از رایانه لوحی iPad ارایه کرده که بدنه آن از طلای ۲۴ قیراطی ساخته شده است و مهمانانی که وارد این هتل می‌شوند، می‌توانند از آن استفاده کنند.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، مدیران مرکز Jumeirah Group که مدیریت مرکز این هتل را برعهده دارند تایید کردند که بدنه این iPad منحصر به‌فرد از طلای ۲۴ قیراطی ساخته شده و به صورت اختصاصی برای هتل برج العرب ساخته شده است و بر این اساس آرم این هتل می‌توان روی بدنه آن ملاحظه کرد. این اشخاص توضیح دادند، مهمانانی که وارد این هتل می‌شوند، می‌توانند از رایانه لوحی یاد شده استفاده کنند.
 
مهمانان هتل برج العرب می‌توانند رایانه‌های لوحی طلایی را به عنوان یک "مستخدم مجازی" به کار برند و با فشار دادن یک کلید به تمام اطلاعات مربوط به خدمات هتل دسترسی داشته باشند.
 
"هینریچ موریو"(Heinrich Morio) مدیرعامل هتل برج العرب در این خصوص توضیح داد: «رایانه لوحی iPad منحصر به‌فرد ما با بدنه‌ای از جنس طلای ۲۴ قیراطی فلسفه گروه Jumeirah برای متفاوت بودن را به نمایش می‌گذارد تا مهمانان ما در طول مدتی که در این مکان حضور دارند، تجربه متفاوتی داشته باشند».

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.