هجدهمین نمایشگاه بین المللی الکامپ، ۱۹ تا ۲۲ آذر

سیبنا: معاون بازاریابی و تنظیم روابط سازمان توسعه تجارت ایران گفت: هجدهمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ)۱۹ تا ۲۲ آذر امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد ایران به نقل از واحد مرکزی خبر رضا توفیقی با بیان این که نخستین بار در این همه ارکان دخیل در حوزه IT و ICT با حمایت دولت مشارکت فعال خواهند داشت افزود: در این نمایشگاه، حوزه های فناوری های پیشرفته، پارک های علم و فناوری، رسانه های دیجیتال، بانکداری الکترونیکی و شهرداری الکترونیکی حضور فعال خواهند داشت.

وی اضافه کرد: برای تدوین برنامه ها، سیاست ها و اثربخشی بیشتر تاکنون دو نشست شورای راهبردی هجدهمین نمایشگاه الکامپ با حضور نمایندگان سازمان ها، نهادها و تشکل های دست اندرکار در حوزه IT و ICT کشور در بخش های دولتی و خصوصی از جمله وزارت فناوری ارتباطات و اطلاعات ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، وزارت آموزش و پرورش ، وزارت علوم تحقیقات و فناوری ، بانک مرکزی و تشکل های مرتبط در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران برگزار شده است.

توفیقی گفت: گروه اجرایی هجدهمین نمایشگاه الکامپ کار خود را آغاز کرده است و شرکت های علاقمند به شرکت در این نمایشگاه می توانند برای کسب اطلاعات و هماهنگی بیشتر به ستاد اجرایی نمایشگاه در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران مراجعه کنند.

وی با اشاره به برگزاری یکصد و سی و یکمین جلسه کارگروه ارزیابی و صدور مجوزهای نمایشگاه ها که با حضور نمایندگان و اعضا کمیته برگزار شد افزود: در این جلسه پس از ارزیابی های لازم ، مجوز برگزاری ۱۲ نمایشگاه داخلی و هفت نمایشگاه خارجی صادر شد.

معاون بازاریابی و تنظیم روابط سازمان توسعه تجارت ایران گفت: مجوزهای صادر شده برای برگزاری چند نمایشگاه داخلی و خارجی در نیمه دوم امسال و نیمه نخست سال ۹۲ است.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.