هجوم گردشگران برای در امان ماندن از روز قیامت!

۲۴م آذر ،

ادعای مربوط به وقوع قیامت در ۲۱ دسامبر (جمعه اول دی) طبق تقویم قوم ˈمایاˈ سیل گردشگران خارجی را روانه روستای ˈشیرینجهˈ در ازمیر (غرب ترکیه) کرده است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایرنا، ادعای مربوط به وقوع قیامت و پایان جهان در ۲۱ دسامبر که از سال ها قبل مطرح شده است و این ادعا که تنها دو منطقه در جهان شامل منطقه شیرینجه ترکیه و یک روستا در فرانسه از این قیامت تاثیر نخواهند پذیرفت سبب سرازیر شدن سیل گردشگران به این منطقه در ترکیه شده است.

روستای شیرینجه در منطقه غرب ترکیه که گفته می گردد مدتی نیز محل اقامت حضرت مریم ˈعˈ بوده و از اماکن مقدس مسیحیان محسوب می گردد درحال حاضر روزهای شلوغی را می گذراند.

گردشگران خارجی که خواهان گذراندن روز ۲۱ دسامبر در این منطقه می باشند از ماه ها پیش به رزرو پانسیون و هتلهای موجود در این منطقه پرداخته اند و بسیاری از منازل موجود نیز در این روز از سوی گردشگران اجاره شده است.

برای پذیرایی از گردشگرانی که خواهان سپری کردن روز ۲۱ دسامبر در این منطقه می باشند چادرهایی نیز برپا شده است که گفته می گردد صدها هزار گردشگر خارجی این روز را در این منطقه سپری خواهند کرد.

اهالی این روستا نیز با استفاده از این فرصت سعی در کسب سود بیشتر دارند و ادعای روز قیامت در ۲۱ دسامبر را به عنوان فرصتی برای معرفی بیشتر روستای خود در جهان و کسب درآمد در فصل زمستان که فصلی غیرگردشگری است ؛ تلقی می کنند.

شبکه های تلویزیونی ترکیه نیز بطور متمادی با پخش برنامه هایی در بخش های خبری خود از آمادگی مردم ˈشیرینجهˈ برای پذیرایی از گردشگران در روز ۲۱ دسامبر سخن به میان می آورند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.