هدایای قهرمانان المپیک شنبه آینده با حضور رییس جمهوری اهدا می شود

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، ‘محمد عباسی’ روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تقدیر از قهرمانان پارا المپیک نیز به بعد از مسابقات موکول شده است.

وی افزود: هدایای هر دو گروه یکسان است اما مهم این است که قهرمانان پارا المپیک نیز مانند قهرمانان المپیک برای کشور افتخار بیافرینند.

عباسی گفت:‌ قهرمانانی که شامل ناداوری قرار گرفته اند نیز از رییس جمهوری هدیه ویژه دریافت خواهند کرد.

وی با تشکر از مردم برای حمایت از ورزشکاران کشور در المپیک گفت:‌ از مردم می خواهیم ورزشکاران پاراالمپیکی را نیز مانند قهرمانان المپیکی مورد لطف و دعای خود قرار دهند.

وزیر ورزش و جوانان درباره تخصیص بودجه به ورزشهای جمعی و انفرادی با توجه به افتخارات کسب شده از سوی ورزشکاران اظهارداشت: در همین جا باید از حمایت ۲۰۰ نفر از نمایندگان که از ورزشکاران و قهرمانان المپیک تقدیرکردند تشکر کنم.

عباسی ادامه داد: وقتی در برنامه های تلویزیونی و تبلیغی بیشتر ورزشهای جمعی مورد حمایت قرار می گیرد مجموعه های اقتصادی نیز به این ورزشها بیشتر تمایل نشان می دهند.

وی اظهار داشت: به عنوان مثال برنامه ۹۰ صدا و سیما اکثریت زمان پخش برنامه ها را به بازیهای فوتبال اختصاص می دهد و همین نحوه تبلیغات در توجه مجموعه های اقتصادی اثر گذار است.

وزیر ورزش و جوانان افزود:‌ در سال جاری بودجه های این وزارتخانه به مجوعه هایی تعلق گرفت که المپیکی بودند ولی باید توجه داشت که موج جامعه را مجموعه ای از فرهنگ می سازد که نباید مورد غفلت قرار گیرد و باید قبول کنیم که تعداد طرفداران ورزش های جمعی بیشتر است.

سیام**۱۰۵۳**۲۰۲۲**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۶۸۱۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.