هدایای مختلف مایکروسافت و نوکیا برای فروش بهتر Lumia 1520

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

پس از مدت‌ها انتظار سرانجام شرکت مخابراتی AT&T جزییات فبلت Lumia 1520 که دستگاهی بین گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی محسوب می‌شود، معرفی کرد. این محصول در حالی از سوی شرکت مخابراتی یاد شده عرضه شد که مایکروسافت مدیر اصلی نوکیا جزییات این محصول و زمان پیش‌خرید آن را به صورت رسمی ارایه کرد.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، شرکت مایکروسافت اعلام کرد که به منظور افزایش هرچه بیشتر محبوبیت این فبلت، پیش‌فروش آن را هم‌اکنون آغاز کرده است.
 
برای تمامی کاربرانی که از هم‌اکنون Lumia 1520 را پیش‌خرید می‌کنند، یک کارت هدیه به مبلغ ۵۰ دلار از شرکت مایکروسافت می‌گیرند که به کمک آن می‌توانند از فروشگاه Microsoft Store به صورت رایگان خریداری کنند.
 
این اشخاص همچنین یک کارت هدیه ۲۰ دلاری نیز از شرکت نوکیا می‌گیرند که به کمک آن می‌توانند خریدهای اینترنتی خود برای ابزارهای کاربردی فبلت را به صورت رایگان انجام دهند.
 
البته باید توجه داشت که این همه هدایای مایکروسافت و نوکیا برای مشتریان این محصول محسوب نمی‌شود. شرکت نوکیا برای این رایانه لوحی/گوشی هوشمند یک بخش محافظ تولید کرده است که ۴۰ دلار قیمت دارد. این سیستم محافظ نیز قرار است به صورت رایگان در اختیار کاربرانی قرار گیرد که Lumia 1520 را پیش‌خرید می کنند.
 
شرکت مایکروسافت اعلام کرد که طرح پیش‌فروش این محصول و عرضه هدایای یاد شده تا تاریخ ۲۱ نوامبر ادامه میابد و عرضه این محصول از چند روز دیگر آغاز می‌شود.
 
فبلت Lumia 1520 با قیمت ۱۹۹ دلار فروخته می‌شود و به رنگ‌های مشکی، سفید و قرمز ساخته شده و قرار است که رنگ زرد آن نیز اواخر سال جاری میلادی وارد بازار شود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.