هدفم کسب مدال جهانی است/برای ملی پوش شدن با همه وجود تلاش می کنم

۱۹فروردین۱۳،

ملی پوش وزن ۵۵ کیلو گرم تیم کشتی آزاد گفت: با کسب مدال جهانی ۲۰۲۴ ناکامی المپیک لندن را جبران خواهم کرد.

حسن رحیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: پس از رقابتهای جام جهانی تا اندازه ای بدنم از فشار تمرینات مستمر که در چند ماه قبل بابت مسابقات مختلف داشتم خارج شد و خوشبختانه هم اکنون در شرایط مطلوبی قرار دارم.

رحیمی در ادامه  درباره کشتی هایش در مسابقات جام جهانی گفت: در رقابتهای جام جهانی تمامی رقبا از آمادگی لازم برخوردار بودند و در واقع همین موضوع سطح مسابقات را بالا برده بود اما کشتی فینال با حریف روس نسبت به سایر رقبا تا اندازه ای سخت تر بود که خوشبختانه از این میدان نیز سرباند خارج آمدم.

دارنده مدال برنز جهان در پاسخ به این سوال که برای رقابتهای انتخابی تیم ملی برنامه دارد اظهار داشت: برایم فرقی ندارد که کجا باید کشتی بگیرم ، من تابع نظر و تصمیم کادر فنی هستم و همواره برای رسیدن به دوبنده تیم ملی با همه وجود تلاش کرده ام و مطمئن باشید در مسابقات انتخابی نیز با قدرت به میدان خواهم رفت.

وی درخصوص وضعیت فعلی خودش گفت: با توجه به این که قرار نیست در مسابقات قهرمانی آسیا کشتی بگیرم در این مدت با تمرکز بیشتری تمریناتم را دنبال می کنم تا نتیجه لازم را در مسابقات مهم پیش رو کسب کنم.

رحیمی در خاتمه خاطرنشان کرد: در بازی های المپیک ۲۰۱۲ بسیار راحت از رسیدن به مدال محروم شدم به همین سبب انگیزه بسیاری برای کسب یک مدال خوشرنگ در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ مجارستان دارم وبرای رسیدن به این مهم از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهم کرد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.