هدف‌مان قرار گرفتن بین سه تیم برتر جهان است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

اصغر حسن زاده بعد از پیروزی تیم ملی فوتسال ایران برابر مراکش در گفتگو با سایت فیفا ضمن بیان مطلب فوق گفت: بعد از تساوی ۲ بر ۲ برابر اسپانیا هم ما و هم دیگران انتظار داشتند بازی بهتری را مقابل مراکش از خود ارائه دهند.

وی اضافه کرد: البته از آنجایی که مراکشی ها در بازی قبل ۸ بر ۳ مغلوب پاناما شده بودند، امروز با همه وجود بازی کردند تا از آخرین شانس خود استفاده نمایند.

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان ادامه داد: ما می خواستیم در این بازی با تعداد گل های زیاد پیروز شویم، اما توپ هایمان گل نشد. اگر این توپ ها وارد دروازه مراکش می شد، نتیجه قابل توجهی رقم می‌خورد.

وی با اشاره به اینکه هنوز صعودمان به مرحله بعدی قطعی نشده، تاکید کرد: باید در بازی آینده پاناما را شکست دهیم تا انشاءالله به مرحله بعدی صعود کنیم.

خبرنگار سایت فیفا از حسن زاده این سوال را مطرح کرد که به عنوان بازیکن باتجربه چقدر در موفقیت تیم ایران نقش دارد، که وی اینگونه پاسخ داد: من بازیکنی هستم که در خدمت تیم بوده و دوست دارم تیم ایران به نحو احسن نتیجه بگیرد. من در قالب تیم وظایف خود را انجام می دهم.

فکر می کنید روزی برسد که تیم های دیگر قهرمانان آسیا شوند، بازیکن تیم فوتسال کشورمان در پاسخ به این سوال هم گفت: درست است دیگران تلاش می نمایند، اما اگر ایران همیشه صددرصد باشد، هیچ تیمی نمی تواند در آسیا قهرمان شود. دو مرتبه ای هم که قهرمان نشدیم ایران صددرصد نبود و طوری عمل کرد که تیم های دیگر فرصت قهرمانی را بدست بیاورند.

وی ادامه داد: هدفمان در جام جهانی ابتدا صعود به مرحله حذفی است و بعد مرحله به مرحله پیش خواهیم رفت تا به هدف اصلی‌مان که قرار گرفتن بین سه تیم برتر جام جهانی است، دست یابیم.

این خبرنگار به بازی ایران و اسپانیا اشاره کرد که برای هر دو تیم مانند یک جنگ است و از بازیکن تیم ملی فوتسال ایران پرسید که آیا شما هم چنین دیدگاهی به این بازی دارید، که وی گفت: به هیچ عنوان اینگونه نبوده زیرا اخلاق ما ایرانی ها اینگونه نیست که برای جنگیدن مقابل حریفان به میدان برویم.

حسن زاده در پایان گفت: ما خصومتی با هیچ تیمی نداریم، اما با توجه به اینکه ایران و اسپانیا جزو تیم های برتر جهان می باشند، همیشه دیدارشان جذاب و دیدنی نیست.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.