هدف ˝ترن˝ شعار دادن نیست

۱۰م دیماه ،

گفت و گو با بازیگر نمایش ˝ترن˝:

مهراوه شریفی نیا گفت: نمایش ترن نمایشی است که حس خوبی نسبت به حضور در آن دارم. هدف آن شعار دادن نیست و تئاتری دغدغه مند است.

به گزارش هنرآنلاین، مهراوه شریفی نیا بازیگر نمایش ترن در گفت و گویی اظهار داشت: برای بازیگران تئاتر مهم است که چه بگویند و قرار  است چه مسئله ای را بیان کنند. به همین سبب در این عرصه شاهد آثار فاخری هستیم و معتقدم تئاتر فضا و امکان خلاقیت بیشتری را برای بازیگر فراهم می کند.

وی دربارهٔ نحوه شکل گیری همکاری خود با این نمایش گفت: پیش از این کار قبلی آقای دهقان و آذرنگ یعنی نمایش «خنکای ختم خاطره» را دیده بودم و آن را بسیار دوست داشتم. تا این که سر تصویربرداری سریال خداحافظ بچه بودم که آقای دهقان با من تماس گرفتند و پیشنهاد بازی در این نمایش را مطرح کردند و من وقتی متن را خواندم متن و قصه برایم جذابیت بسیاری داشت .

مهراوه شریفی نیا درخصوص ویژگی های نمایش ترن بیان کرد: نمایش ترن چندان نقش محور نیست و بیشتر پیرامون یک محور کلی می چرخد. تمام بازیگران در انتقال یک پیام کلی سهیم می باشند. همه بازیگران قرار است تصاویری از یک کلیت را با بازی خود به نمایش بگذارند و هیچ یک از آن ها به تنهایی در طول داستان محوریت ندارد. نمایش از قصه ای خوب و دغدغه مند برخوردار است و همه چیز به نوعی در ارتباط با سربازان گمنامی و شهدایی است که قرار است قصه آن ها در قالب این نمایش روایت شود. نمایش ترن نمایشی است که حس خوبی نسبت به حضور در آن دارم. هدف آن شعار دادن نیست و تئاتری دغدغه مند است.

این بازیگر یادآور شد: بازیگران تئاتر دغدغه هنر و حرف زدن دارند. اگرچه تئاتر مخاطب و درآمد کمتری دارد، اما برای بازیگران این عرصه مهم است که چه بگویند و چه مسئله ای را بیان کنند. به همین سبب آثار فاخر بیشتری در این عرصه شاهد هستیم. تئاتر فضا و امکان خلاقیت بیشتری را برای بازیگر فراهم می کند.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.