هدف از اجرای طرح مسکن مهر خانه دار کردن همه مردم است

۰۵اردیبهشت،

به گزارش ایرنا، ˈمحمدرضا شریفیˈ روز پنجشنبه در جلسه ستاد تسهیلات مسکن مهر شهرستان راور افزود: احداث مسکن مهر، اقدام مثبت دولت در شهرستان بود اما تعاونی ها باید تمامی تلاش خود را برای رضایت کامل مردم از احداث این خانه ها انجام دهند.

وی تعداد کل واحدهای تعاونی و انفرادی در شهرستان راور را ۶۹۳ مورد اعلام و بیان کرد: از این تعداد ۶۲۸ مورد با بانک انعقاد قرارداد کرده اند.

شریفی، به پایان یافتن تعداد ۲۵۳ مورد از عقد قرارداد انفرادی در شهرستان راور اشاره کرد و افزود: برای تامین برق واحدهای مسکن مهر یک میلیارد و صد میلیون ریال از محل اعتبارات استانی در نظر گرفته شده بود که صد درصد آن تخصیص یافته و هزینه شده است.

وی ادامه داد: همچنین برای تامین هزینه برق سایر واحدهای مسکونی مسکن مهر نیز از طریق شرکت توزیع برق شهرستان راور پیگیری های لازم را انجام می دهیم.

شریفی، با اشاره به اقدامات انجام شده در مورد رفع مشکل شبکه آب تعاونی ها با توجه به قرار گرفتن بر روی سفره آب زیرزمینی شهر راور، گفت: برای رفع این مشکل دو میلیارد و صد میلیون ریال هزینه برآورد شد که تنها ۱۶۰ میلیون ریال تخصیص یافته و به تخصیص اعتبار در سال جاری نیاز است.ک/۲

۷۴۴۳/۸۱۵۴/۲۶۲۴

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.