هدف از اعزام ناوگانهای خارجی به خلیج فارس به راه اندازی جنگ روانی است

امیر دریادار “غلامرضا خادم بیغم” معاون فرمانده نیروهای دریایی ارتش ایران تاکید کرد که حرکت ناوگانهای خارجی بویژه امریکایی در آبهای خلیج فارس در چارچوب جنگ روانی و تلاش برای افزایش تنش و ترساندن کشورهای منطقه از ایران انجام می شود.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران ، وی به استقرار ناوگانهای غربی در منطقه خلیج فارس که به دنبال منافع خود و کسب دستاوردهای بیشتری از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس هستند، اشاره کرد و گفت: سخن غرب از اعزام ناوهای نظامی بیشتر به منطقه خلیج فارس در چارچوب جنگ روانی و تلاش برای بالابردن میزان تنش در این منطقه است.

امیر دریادار غلامرضا خادم بیغم در گفتگو با شبکه خبری العالم هشدار داد که هر جنگی در منطقه هیچ طرف پیروزی نخواهد داشت و منافع همه کشورهای جهان در معرض خطر قرار خواهد گرفت.
 
وی افزود : پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران استکبار جهانی برای سرنگونی این نظام مقدس تلاش برنامه ریزی کرده و همچنان برای تحقق این هدف خود تلاش می کند؛ ولی تا این لحظه شکست خورده است.
 
وی گفت: دشمن به تلاش برای سیطره بر منطقه با جلوه دادن ایران به عنوان منبع تهدیدها برای همسایگانش به منظور کسب دستاوردهای مادی روی آورد.
 
خادم بیغم افزود: تهران در اتخاذ سیاست زیرکانه و حکیمانه و رساندن این پیام موفق شد، مبنی بر اینکه ایران هیچ تهدیدی برای هیچیک از کشورهای منطقه ندارد، و در عین حال آماده ارائه پاسخی قدرتمند به هر گونه تهدید به کشورش است.
 
معاون فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران تصریح کرد که از مهمترین اهداف ایران در تقویت وتوسعه توانایی نظامی در جنبه های مختلف بویژه در زمینه ابزارهای نظامی، آمادگی بیشتر و افزایش قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح است.
 
بیغم اظهار داشت: روابط حسنه ایران با کشورهای منطقه منجر به خنثی کردن همه توطئه های دشمن برای ایجاد تنش میان همسایگان است.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.