هدف توطئه کنونی کل منطقه است

جام جم آنلاین: رئیس جمهوری سوریه که رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس کشورمان را به حضور پذیرفته بود، بر تغییر ناپذیر بودن مواضع اصولی و مقاوم کشورش و نیز شکست توطئه های غربی ها و متحدانشان تاکید کرد.

به گزارش تلویزیون سوریه، علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران امروز در دیدار با بشار اسد رئیس جمهوری سوریه تاکید کرد امنیت سوریه، امنیت ایران است و دو کشور منافع مشترکی با یکدیگر دارند.

بروجردی بر حمایت مستمر ایران از دولت و ملت سوریه در تمام سطوح و ادامه رایزنی با دمشق درباره هرگونه طرح و ابتکاری برای خروج سوریه از بحران کنونی تاکید کرد.

بشار اسد رئیس جمهوری سوریه نیز تاکید کرد آنچه در حال حاضر علیه سوریه جریان دارد، تنها علیه این کشور نیست، بلکه علیه تمام منطقه است.

اسد خاطر نشان کرد : قدرتهای خارجی برای تکمیل طرح خود در تمام منطقه، سوریه را هدف قرار داده اند.

اسد تصریح کرد : همکاری میان کشورهای غربی و برخی کشورهای منطقه برای وادار کردن سوریه به دست برداشتن از مواضع خود هر اندازه باشد، دمشق همچنان به رویکرد مقاوم و دفاع از حقوق مشروع ملتها ادامه می دهد.

وی خاطر نشان کرد : ملت سوریه هرگز اجازه اجرای طرح غربی منطقه ای و دستیابی آنها به اهدافشان را به هر قیمتی نخواهند داد.(مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.