هدف دشمنان نجات رژیم صهیونیستی است

جام جم آنلاین: رییس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه مستکبران و دشمنان ملت ها سعی دارند تحولات منطقه را با محوریت تحقق هدف نجات رژیم صهیونیستی مدیریت کنند، بر لزوم هوشیاری همگان در برابر این توطئه ها و برنامه ریزی ها تاکید کرد.وی همچنین در خصوص تحولات سوریه نیز گفت: باید تلاش شود تا مسائل در این کشور با تفاهم، همکاری و دوستی حل شده و مردم بتوانند انتخاباتی آزاد برگزار کنند.

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی نژاد امروز در دیدار محمود الزهار، از رهبران ارشد حماس با بیان اینکه مسئله و حقوق مردم فلسطین همواره از دغدغه های اصلی ملت ایران بوده و هست، اظهار امیدواری کرد، فلسطینیان هرچه زودتر به حقوق کامل خود رسیده و در سرزمین و خانه های خود زندگی کنند.

وی مجموعه تحولات منطقه در سالهای اخیر را مثبت ارزیابی و تصریح کرد: نباید طراحی ها و اقدامات دشمنان را ناچیز شمرده و نادیده بگیریم، چرا که آنان امروز با پیچیدگیهای بیشتری به دنبال نجات رژیم صهیونیستی هستند و در این مسیر حتی ممکن است در ظاهر به رژیم صهیونیستی پرخاش هم بکنند، اما اصل هدف و محور اقدامات آنان نجات این رژیم است.

 احمدی نژاد تاکید کرد: باید بیشتر هوشیار باشیم تا بتوانیم توطئه های آنان را خنثی کنیم.

رییس جمهور با بیان اینکه امیدواریم هر چه زودتر همه ملتها به حقوق خود از جمله آزادی، حق انتخاب، استقلال و حق تعیین سرنوشت برسند، گفت: مطمئناً ملتها برخلاف اراده و خواست شیاطین به اهداف خود خواهند رسید.

وی همچنین در خصوص تحولات سوریه نیز گفت: باید تلاش شود تا مسائل در این کشور با تفاهم، همکاری و دوستی حل شده و مردم بتوانند انتخاباتی آزاد برگزار کنند.

محمود الزهار، نیز در این دیدار با اشاره به برگزاری موفقیت‌آمیز شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران اظهار امیدواری کرد، دوره ریاست ایران بر این جنبش نتایج مثبت و برکاتی برای آحاد امت اسلامی داشته باشد.

وی همچنین ضمن تقدیر از کمکها و حمایت های بی دریغ جمهوری اسلامی ایران از مردم فلسطین و ارائه گزارشی از روند تحولات و مسائل فلسطین وغزه، گفت: فلسطینیان و گروههای فلسطینی تا تحقق همه اهداف، سیاست ها و برنامه های خود را تغییر نداده و مطمئناً با تلاش ها و حمایت های برادران مومن خود به این اهداف دست خواهند یافت.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.