هدف ما، گره گشایی و کار خیر بود

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

درپی اکران خیریه فیلم ˝طبقه حساس˝ در سینما عصر تازه؛

نوروز بیگی گفت: رخشان بنی اعتماد و مهتاب کرامتی سبب اکران خیریه فیلم ˝طبقه حساس˝ شدند.

جواد نوروز بیگی در گفت وگو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین در خصوص اکران امروز شنبه ششم اردیبهشت ماه فیلم “طبقه حساس” به نفع زندانی دیه گفت: این زندانی از سوی انجمن حمایت از زندانیان به ما معرفی شد و خانم بنی اعتماد و مهتاب کرامتی در این مسیر ما را یاری کردند. این دو عزیز سبب خیر شدند که ما با این زندانی آشنا شویم. تصمیم گرفتیم که یک اکران برای تامین هزینه های آزادی این جوان برگزار کنیم. هدف ما از برگزاری این اکران کار خیر و گره گشایی از مشکل یک جوان بود.

نوروز بیگی دربارهٔ منتقل شدن این مراسم به سینما “عصر تازه” گفت: ما از ابتدا بنا داشتیم که فیلم را در تالار ایوان شمس برگزار کنیم که این سالن در اختیار ما قرار نگرفت. سینما “عصر تازه” هم موقعیت خوبی دارد و تداعی کننده خاطرات بسیاری برای همه ما است.

این برنامه با همکاری انجمن حمایت از زندانیان و با حضور عوامل فیلم، هنرمندان، ورزشکاران و مردم خیر از ساعت ۱۹:۳۰ تاریخ یاد شده در سینما عصر تازه آغاز می‌شود.

علاقمندانی که نمی توانند در این مراسم حضور پیدا کنند و یا ساکن تهران نیستند می توانند مبالغ مورد نظر خود را به شماره حساب ۲۰۷۸۱۰۹۰۲۰۹۵۱۴ بانک پاسارگاد به نام انجمن حمایت از زندانیان واریز کرده و یا اگر مایل می باشند از طریق اینترنت مبالغ مورد نظرشان را ارسال کنند از طریق شماره شبا ۲۸۰۵۷۰۰۲۰۷۸۱۰۰۱۰۲۰۹۵۱۰۰۱ این عمل خیرخواهانه را انجام دهند.

“طبقه حساس” داستان مردی است که بعد از مرگ همسرش او را در یک قبر دو طبقه دفن می‌کند اما پس از مدتی متوجه می‌شود مردی غریبه در قبر دوم دفن شده است.

رضا عطاران، محمدرضا فروتن، پانته‌آ بهرام، بهاره رهنما، پیمان قاسم خانی، هوتن شکیبا، بهرام ابراهیمی، بهادر مالکی، کاظم سیاحی، آزاده صمدی … از جمله بازیگران این فیلم سینمایی می باشند.

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.