هدف ما کسب مدال طلا در بازیهای پارالمپیک لندن است

‘ فرید صائبی ‘ روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود : اردوهای آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته تاکنون سه بار در سال ۹۰ و یکبار نیز در فروردین ماه امسال برگزار شد که از امکانات و شرایط مطلوبی برخوردار بود .

وی افزود : اردوهای امادگی در محل فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار می شود که از نظر سالن و خوابگاه و دیگر موارد ، مناسب است و کادر فنی و ورزشکاران مشکلی برای تردد ندارند ، زیرا همه چیز در این مکان در اختیار تیم قرار می گیرد.

این مربی ضمن تشکر از مسوولان ذیربط به سبب تعامل خوب با کادر فنی و ملی پوشان این تیم گفت : اردوی بعدی از ۱۱ تا ۲۰ اردیبهشت برگزار می شود و ما در تلاش هستیم طبق برنامه ، به پیش برویم و ملی پوشان را به مرز امادگی مطلوب برسانیم .

صائبی در ادامه گفت : ما با ۴۰ بازیکن استارت زدیم و اکنون نفرات به ۱۶ ملی پوش رسیده اند که خوشبختانه همگی انها از وضعیت خوبی برخوردار هستد.

وی با اشاره به اینکه ملی پوشان تیم والیبال نشسته کشورمان هر ۲۰ روز ، یکبار در اردوی امادگی خواهند بود ، افزود: بازیکنان از نظر فیزیک بدنی پیشرفت خوبی داشته اند که بهمن تاروردی زاده مربی بدنساز در این زمینه مثمر ثمر بوده و نقش مهمی در این مهم داشته است. البته ملی پوشان از حیبث تکنیکی و تاکتیکی نیز تجربه بالایی دارند که ما در تلاش هستیم این فاکتورها را مضاعف تر کنیم تا در لندن و در مواجهه با تیم های قدر جهان ، با آمادگی کامل به میدان برویم.

صائبی درباره بازیهای تدارکاتی با تیم های مطرح خارجی و تشکیل اردو در خارج از کشور گفت : قرار است از ۲۰ تیرماه اردویی در آلمان داشته باشیم و در جریان آن در تورنمنتی که در این کشور برگزار می شود ، حضور یابیم . در این تورنمنت ، تیم های مطرح دنیا حضور می یابند که مصاف با آنان برای تیم ملی ما از جهات بسیاری حائز اهمیت است .

مربی تیم ملی والیبال نشسته ایران در پاسخ به این سئوال که حریفان اصلی ما در بازیهای پارالمپیک لندن ، چه تیم هایی هستند گفت : اصولا والیبال نشسته در دنیا پیشرفت قابل توجهی داشته و در مقام مقایسه با سالهای اخیر ، در جهان از جایگاه رفیعی برخوردار شده است .

در مهرماه سال گذشته بنده به همراه اقای هادی رضایی سرمربی تیم و همچنین علیرضا معمری انالیزور تیم به هلند رفتیم و مسابقات قهرمانی اروپا را از نزدیک تماشا کردیم . در این رقابتها ، بخوبی مشخص شد که والیبال نشسته نسبت به گذشته جذاب تر شده و از سطح کیفی بالاتری برخوردار شده است .

وی ادامه داد : بوسنی حریف اصلی ما در لندن است ،‌ضمن اینکه روسیه ، چین المان و مصر را نیز می توان جزو تیم های مطرح و مقتدر دانست .

صائبی در ادامه گفت : میانگین قدی بازیکنان ما رشد داشته و به دلیل اینکه از تجربه گرانسنگی برخوردار هستند، پخته تر از همیشه به پیش می روند . البته ما نباید یک لحظه از رشد فزاینده تیم های مطرح غافل باشیم اما حس برتری جویی بازیکنان ما را امیدوار کرده تا در بازیهای پارالمپیک لندن بتوانیم گلیم خود را تا مرز قهرمانی بیرون بکشیم .

وی در پایان از تلاش و زحمات مسوولان کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین بویژه شخص ‘ محمود خسروی وفا ‘ تقدیر کرد و گفت : امید است که بتوانیم در سایه این تلاشها ، در لندن بر بلندای قهرمانی تکیه بزنیم و مدال خوش رنگ طلا را برای کشور عزیزمان به ارمغان بیاوریم .

۱۵۹۲

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۲۳۴۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.