هدف ما کمک به آرامش و ثبات اقتصادی بازار است/افتتاح سایت شبکه بازار تا آخر بهمن

۲۸ آبان ،

صبح امروز نشست خبری مدیر شبکه تلویزیونی بازار به مناسبت اولین سالروز افتتاح شبکه بازار در دفتر سازمان شبکه بازار با حضور مجید رجبی معمار مدیر شبکه برگزار شد.

مجید رجبی معمار مدیر شبکه بازار در ابتدا گفت: در آستانه اولین سال تاسیس شبکه بازار هستیم سال قبل در ۲۹ آبان ماه شبکه بازار در یک مراسم رسمی در هیات دولت کار خود را آغاز کرد.

وی ادامه داد: هدف گذاری های اصلی شبکه بازار عمدتاً در جهتی کمک به پویایی و فعال سازی بیشتر کشور و اطلاع رسانی به مردم از ظرفیت ها و فعالیت های اقتصادی کشور اعم از دولتی و خصوصی خواهد بود.

رجبی معمار تصریح کرد: در دنیا هر روز ظرفیت های اقتصادی خود را بالا می برند، مشکلات اقتصادی در همه دنیا وجود دارد و یکی از راه های پیشگیری آن است که خانواده ها با استفاده از فرصت ها و امکانات، در تولید و اقتصاد ملی کمک کنند.

وی ادامه داد: همه این موضوعات نگاه به اطلاع رسانی و ‌آموزش است تا مردم از نظام بانکی، سیستم کلان  اقتصادی دولت آگاه شوند.

رجبی معمار اظهار داشت: از اهداف دیگر شبکه بازار عرضه اقتصاد داخلی و تبلیغ و ترویج صنایع دستی اعم از فرش است.

وی عنوان کرد: شبکه بازار فقط به مباحث کلان اقتصادی بسنده نمی کند و به اصلاحات خرد نیز در این زمینه می‌پردازد که به صورت زیرنویس و لحظه ای قیمت انواع کالا را پخش می کنیم.

رجبی معمار بیان کرد: شبکه بازار شبکه تمامی مردم ایران است ما قیمت های میادین تره بار، کالاهای لبنیات، گوشت را در اختیار مردم قرار می‌دهیم.

رجبی معمار اظهار داشت: کمک به آرامش و ثبات اقتصادی بازار از اهداف دیگر این شبکه است ما به عنوان رسانه عامل تصمیم گیریی در حوزه اقتصاد نیستم ولی در تعامل با مردم و مسئولان اقتصاد با ایجاد برنامه هایی به آرامش اقتصادی کمک خواهیم کرد.

رجبی معمار بیان کرد: شبکه تلویزیونی بازار با دستگاه های دیجیتال در ۱۱۰ شهر دریافت می شود که در یک ماه پیش بر روی ماهواره بدر نیز قرار گرفت که کشورهای حاشیه هم می‌توانند از ماهواره بدر استفاده کنند و از این ظرفیت برای تبلیغ کالاهای ا یرانی در کشور همسایه نیز بهره می بریم.

وی ادامه داد: در جهت گیری اولیه شبکه بازار به سمت معرفی کالاها و فضایی برای فروش کالاها به صورت مستقیم گرایش داشت و در همان سه ماه پخش آزمایشی شبکه مدیران رسانه متوجه سختی این کار شدند.

رجبی معمار در این باره تصریح کرد: بخش عمده در شبکه های ماهواره ای بزرگنمایی کالا و خدماتی است که از کیفیت بالایی برخوردار نبوده و فقط با بمباران تبلیغاتی قصد تحمیل خود را دارند.

وی عنوان کرد: شبکه بازار دنبال ایجاد فضایی سالم برای خدمات ایرانی است و در جمع بندی به این نتیجه رسیدیم که شبکه بازار به تبلیغ خدمات و کالای ایرانی کمک کند که این تبلیغات در شرایط فعلی برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی در خصوص برنامه های آینده این شبکه اظهار داشت: بورس از برنامه های آینده این شبکه است تا مردم در بحث های بورس اقتصادی کشور نیز شرکت داشته و مانند اغلب کشورهای دنیا در بورس حضور پیدا کنند که در این جهت بعد از ایام محرم هر روز ساعت ۱۳ برنامه ای تحت بورس پخش خواهد شد.

رجبی معمار بیان کرد: از برنامه های دیگر این شبکه معرفی جوانان مبتکر است تا در مباحث آموزشی بر روی مشاغل خانگی و تولیدی تدارک جدی ببینیم و برنامه ای با اجرای محمود شهریاری هر روز از این شبکه در حال پخش است.

وی ادامه داد: اهداف دیگر این شبکه گردش مالی خانواده ها و فرایند اقتصادی در کالا و خدمات و همچنین به دنبال طرح و معرفی برندهای ایرانی است چرا که ماموریت این شبکه کمک به رونق اقتصادی کشور است.

رجبی معمار در پایان از افتتاح سایت شبکه بازار تا اواخر دی یا بهمن امسال خبر داد./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.