هدف کاله قهرمانی در آسیاست

جام جم آنلاین: «کاله آمل پس از قهرمانی در لیگ برتر والیبال، به‌دنبال قهرمانی مسابقه‌های باشگاه‌های جهان است.» این جمله را بهروز عطایی سرمربی بومی تیم والیبال کاله آمل در آستانه اعزام این تیم به شانگهای چین برای شرکت در رقابت‌های جام قهرمانی باشگاه‌های آسیا بر زبان آورد.

گفت‌وگوی کوتاه جام‌جم با عطایی را در همین زمینه مرور می‌کنیم.

تیم ملی جوانان ایران را در دیداری تدارکاتی با نتیـجه سه بر صفر شکست دادید. همین یک دیدار تدارکاتی برایتان کافی بود؟

البته که نه. ولی در شرایط موجود، بیش از این امکان و فرصت بازی نداشتیم. ضمن این که ما دو بازی تدارکاتی با تیم ملی جوانان برگزار می‌کنیم و سپس روز شنبه عازم شانگهای خواهیم شد.

هنوز ملی‌پوشان خسته و فرسوده‌تان به کاله ملحق نشده‌اند؟!

واقعا آنها خسته و فرسوده هستند، ضمن این که نرسیدن تیم ملی به المپیک، خواه ناخواه لطمه روحی دوچندانی به آنها وارد کرده است که در فرسودگی جسمی آنها نیز بی‌تاثیر نیست. ما برای ایجاد آرامش و ریکاوری و بازتوانی مناسب‌تر به آنها استراحت دادیم و از روز جمعه پس از برگزاری دو، سه جلسه تمرین و هماهنگی، آنها هم در شانگهای، کاله را یاری و همراهی خواهند کرد.

بازیکن کمکی هم با خود می‌برید؟

ما روی نام سه بازیکن ملی دست گذاشته بودیم که متاسفانه هر یک با مشکلاتی روبه‌رو شده‌اند. مثلا فرهاد قائمی از ناحیه زانو مصدوم است، مهدی مهدوی به دلیل مشکلات شخصی از همراهی کاله عذرخواهی کرده و سیدمحمد موسوی نیز به مشکل دیگری برخورد کرده است. به‌هر حال قبل از اعزام، در مورد استفاده از یار کمکی تصمیم‌گیری نهایی می‌شود.

با وجود روبه‌ شدن با چنین مشکلاتی چقدر به قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا امیدوارید؟

ما تمام انرژی خود را برای رسیدن به چنین هدفی صرف خواهیم کرد و اساسا هدف ما موفقیت در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های جهان است که مهرماه در قطر برگزار می‌شود. به همین منظور، راه موفقیت در آن بازی‌ها را در قهرمانی‌ پیش‌رو جستجو می‌کنیم.

چقدر از حریفانتان شناخت دارید؟

امسال ۱۷ تیم به چین می‌آیند که رکوردی در تاریخ این بازی‌ها محسوب می‌شود. خوشبختانه ما در گروه سختی قرار نگرفته‌ایم و در مرحله نخست، باید با نماینده‌های میانمار، قطر و ازبکستان مسابقه دهیم.

بعد از این مسابقه‌ها در کاله می‌مانید و اساسا این باشگاه به فعالیت در والیبال ادامه خواهد داد؟

حتما کاله والیبال خود را حفظ می‌کند و حتی پس از پایان مسابقه‌ها که فصل نقل و انتقالات آغاز می‌شود، تیممان را کاملا تقویت خواهیم کرد. من هم در خدمت باشگاهم باقی می‌مانم.

و در پایان، به عنوان مربی پیشین تیم ملی چه ارزیابی‌ای از عملکرد این تیم در رقابت‌های گزینشی المپیک دارید؟

تیم ملی ما در ژاپن بازی‌های قابل قبولی ارائه کرد، فقط مقابل استرالیا غافلگیر شد و در برابر چین هم می‌توانست نتیجه قاطع‌تری بگیرد تا با اقتدار به المپیک برسد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.