“هدف” کشتی آزاد را نشانه رفته است

۰۲خردادماه،

مجله ورزشی ” هدف ” جمعه ها از سیمای آذری زبان شبکه سحر برای دوستداران برنامه های ورزشی در جمهوری آذربایجان پخش می گردد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، مجله ورزشی ” هدف ” به تهیه کنندگی معصومه ظهیر از سیمای آذری این شبکه پخش می گردد.

ظهیر گفت: یکی از برنامه های پر مخاطب رسانه ها، برنامه های ورزشی بوده که با توجه به استقبال از این قبیل برنامه ها در خارج از ایران سیمای آذری شبکه سحر دست به تولید برنامه ای با محتوای ورزشی زده است. مجله ورزشی ” هدف ” هم با پوشش موضوعات مختلف ورزشی این نیاز مخاطبان شبکه را مرتفع می نماید.

وی افزود: این برنامه از بخش هایی مانند؛ گفت وگوی مجری و مهمان برنامه، ارتباط با باکو، پخش خبرها ورزشی هفته، نریشن و … تشکیل می گردد.

او اضافه کرد: مجله ورزشی این هفته با حضور پرویز هادی دارنده دو مدال طلای مسابقات قهرمانی کشتی آسیا به موضوع کشتی آزاد و تمرینات تیم ملی کشتی آزاد می پردازد.

وی اشاره کرد: در تهیه و تدارک  این برنامه رامین امن گستر اجرای برنامه را بر عهده دارد، قهرمان نورانی نویسنده و مترجم نریشن، مجید علی اف مترجم، بتول فیضی و مهدی روزبهانی دستیار تهیه کننده و آرام صراف به عنوان تدوینگر همکاری می کنند.

مجله ورزشی ” هدف ” جمعه ۳ خرداد از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران به مدت ۳۰ دقیقه برای علاقمندان به رشته های ورزشی،  از سیمای آذری زبان شبکه بین المللی سحر به روی آنتن خواهد رفت./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.