هدیه ۲۰۰ میلیون تومانی واقف تهرانی برای ۱۵۸ نخبه علمی و تحصیلی

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز با بیان اینکه در اولین دوره اعطای جایزه ملی حسن تحصیل به ۱۵۸ نخبه علمی و تحصیلی کشور جوایز نقدی اهدا می گردد ، گفت: فردا ۲ میلیارد ریال جایزه نقدی در اولین دوره همایش اعطای جایزه حسن تحصیل بنیاد البرز به نخبگان برگزیده اهدا می گردد.

خبراقتصادی: روابط عمومی سازمان اوقاف اعلام کرد: حسین حاجی بزرگی با اشاره به برگزاری مراسم اولین دوره اعطای جایزه حسن تحصیل در روز سه شنبه  ۵ شهریورماه، از اهدای ۲۰۰ میلیون تومان جایزه در این همایش خبر داد و گفت: این جوایز از ۸۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون تومان به اشخاص براساس سطوح مختلف اهدا می گردد که برای امسال ۵۰ دانش آموز دبیرستانی ۲۰ دانش آموز هنرستانی ، ۴۰ دانش آموز مقطع راهنمایی ، ۳ مخترع ، ۱۵ طلاب ممتاز و ۳۰ دانشجو انتخاب شده اند.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز با اشاره به اینکه چنین همایش هایی در سال های قبل در سطح محدود برگزار می شد ، افزود : اهدای جایزه در سال های قبل صورت می گرفت اما امسال در راستای احیای نیت واقف و همزمان با پنجاهمین سال اهدای این جایزه و براساس چارچوب های تعیین شده از سوی مرحوم البرز این همایش به شکل ملی برگزار می گردد.

حاجی بزرگی برگزاری این همایش را به مثابه زدودن غبارها از روی نیت مرحوم البرز در خصوص این وقف برشمرد و گفت: برای اولین بار این همایش در راستای نیت واقف برگزار خواهد شد و اشخاص برگزیده نیز براساس اهداف تعیین شده مرحوم البرز و هماهنگی با مراجع مرتبط و ذی ربط انتخاب شده اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از تمام صاحب نظران و کارشناسان خواستاریم طرح ها و ایده های خود در چارچوب نیت واقف در خصوص نحوه و سازوکار انتخاب اشخاص و مسائل فرهنگی بنیاد را مطرح کنند که قطعا از آنها استقبال خواهیم کرد.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.