هدیه اعضای کاروان اعزامی ایران به المپیک لندن دو برابر شد

محمود احمدی نژاد در این مراسم گفت: وزیر ( ورزش و جوانان ) اعلام کرد که می خواهد در اهدای جوایز مدال آوران فاصله ای نیفتد و من اعلام می کنم از حالا جوایز را آماده کنید که پس از

بازگشت ورزشکاران به آنان پرداخت شود.

وی ادامه داد: از مسوولان در خصوص چگونگی اعزام ورزشکاران پرسیدم زیرا آن ها شرایط

بسیار سختی را در اردوها تحمل می کنند. و پس از اتمام مسابقه شاید بخواهند برای خانواده های خود سوغات تهیه کنند.

رییس قوه مجریه اعلام کرد : از صمیم دل خوشحالم و خدای بزرگ را سپاسگذارم که لحظاتی در این جشن پرشکوه بدرقه کاروان اعزامی عزیز حاضرم .

وی گفت : در این مراسم عباسی وزیر ورزش و جوانان و افشار زاده دبیرکل کمیته ملی المپیک مطالب خوبی را بیان کردند و دل های مردم ایران همه پشت کاروان اعزامی است.

رییس جمهور کشورمان اظهار داشت : باید خوشحال باشیم که در این زمان به دنیا آمدیم و خوشحال که در ایران زمین و در این دوره پر افتخار حضور داریم و خدا را شکر کنید که به نمایندگی از طرف پرافتخارترین مردم تاریخ در این عرصه جهانی حضور دارید.

وی تصریح کرد: وظیفه من این است که باردیگر یادآوری کنم که در این مسابقات خودباوری لازم

را داشته باشید و با اعتماد به نفس و توکل برخدا برای فتح قله ها تلاش کنید.

وی تاکید کرد: شما با کسب سهمیه المپیک قهرمانی خود را اثبات کرده اید و برای شما در این مسابفات مهم آرزوی موفقیت های بیشتر می کنیم.

احمدی نژاد تصریح کرد : از غیبت تیم های ملی بسکتبال و والیبال کشورمان در المپیک ناراحت هستیم زیرا آن ها شایسته حضور در این رقابت ها بودند و به شما توصیه می کنم که هرگاه به خودباوری لازم برسید، توانایی انجام هر کاری را دارید.

رییس جمهوری کشورمان گفت: آن چه من از شما می خواهم حفظ اعتماد به نفس و حفظ

اخلاق و جوانمردی است.

احمدی نژاد اظهار داشت: المپیک فرصتی است برای ترسیم فرهنگ ملت ها و شما نماینده

فرهنگ ملت ایران هستید.

وی به ورزشکاران توصیه کرد:باید برای حق خود ایستادگی کنید ، شما نماد دوستی با سایر ملت ها و عشق به انسانیت باشید.

رییس قوه مجریه با توصیه به سرپرستان و مربیان کاروان اعزامی المپیک گفت: محیط را آرام نگاه دارید تا ورزشکاران بدون استرس پای در مسابقات بگذارند.

احمدی نژاد در ادامه از خانواده برزگ ورزش ، روح بلند جهان پهلوان تختی ، همه پیش کسوتان ، ورزشکاران ، مربیان و مسوولان و به ویژه خانواده های این ورزشکاران تشکر کرد.

رییس جمهور کشورمان در پایان گفت: از خانواده این عزیزان ممنونم که در این مدت به ورزشکاران خود روحیه می دادند و می دانم که موفقیت های آن ها حاصل از خودگذشتگی این عزیزان است.

احمدی نژاد افزود: همه عهد ببندیم که تمام نگاه ها و دعاهای ما برای افتخار آفرینی جوانان و برافراشته شدن پرچم کشورمان باشد.

شبک**۹۱۱۸**۱۵۴۰** ۱۹۱۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۴۹۰۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.