هدیه ریاست جمهوری به اعضای صنوف سینمایی

۲۶م اسفند ،

ممتازنیوز: سعید الهی دبیر هیئت ساماندهی صنوف سینمایی از توزیع کارت‌های هدیه ریاست جمهوری برای سینماگران در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۷ و ۲۸ اسفنده سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سعید الهی دبیر هیأت ساماندهی صنوف سینمایی از توزیع کارت‌های هدیه ریاست جمهوری برای سینماگران در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۷ و ۲۸ اسفنده سال جاری خبرداد.

 بنابر این گزارش، سعید الهی دبیر هیئت ساماندهی صنوف سینمایی با اعلام این خبر افزود: پس از مکاتبه و پیگیری فراوان به ویژه از سوی دوستان عضو شورای عالی سینما و جامعه صنفی تهیه کنندگان ، سرانجام از مجموع ۴ هزار کارت هدیه ریاست جمهوری به مبلغ ۴۰۰ هزارتومان نقدی و ۲۰۰ هزارتومان ویژه خرید کالا ، بخش عمده ای از آن تأمین گردیده که مرحله اول آن میان اعضای صنوف قانونی سینما توزیع می گردد.

 وی تأکید کرد: به جهت خدمت رسانی بیشتر به سینماگران پر تلاش کشور، سایر اهالی محترم سینما که صنوف آنها متأسفانه همچنان قانونی نشده است، براساس اطلاعات فردی آنها که در اختیار هیأت ساماندهی قرار دارد بعد از تعطیلات نوروز و براساس یک مکانیزم توزیعی عادلانه، متناسب با محدودیت تعداد کارت‌ها می‌توانند از هدیه رئیس جمهوری بهره‌مند شوند.

 الهی افزود: اعضای صنوف قانونی که اسامی و مشخصات آن‌ها طبق اعلام رئیس و بازرس صنف، در اختیار ذی حسابی دفتر ریاست محترم جمهوری قرار گرفته است می‌توانند با در دست داشتن اصل و کپی کارت ملی و کارت صنفی خود و مراجعه به ساختمان جامعه صنفی تهیه کنندگان سینمای ایران واقع در خیابان ایرانشهر شمالی، چهارراه کلانتری، پلاک ۴۴ طبقه چهارم از ساعت ۹ الی ۱۷ روزهای یاد شده، دو عدد کارت هدیه نقدی و خرید کالا را به مبلغ مجموعاً ۶۰۰ هزار تومان دریافت نمایند.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت نظم و حضور بموقع برای تحویل هدایا اضافه کرد : براساس زمانبندی انجام شده فردا یکشنبه ۲۷ اسفند ماه ، اعضای صنف چهره پردازان ، فیلم نامه نویسان ، جامعه صنفی تهیه کنندگان ، مدیران تولید ، مدیران و طراحان جلوه های بصری و مدیران آموزشگاههای سینمایی می توانند کارت هدیه خود را دریافت نمایند .

الهی همچنین گفت: اعضای صنف بازیگران و بدلکاران ، مدیران تدارکات ، جلوه های ویژه ، دستیاران فیلمبردار و کارکنان لابراتوار نیز می توانند روز دوشنبه ۲۸ اسفند ماه نسبت به دریافت کارت هدیه خود اقدام کنند.

 وی افزود: مسیر ثبت قانونی صنوف سینمایی در مراجع ذی صلاح از طریق هیئت ساماندهی صنوف و فارغ از بعضی مسائل و حواشی مربوطه، همچنان بهترین گزینه برای رسیدن به هویت حقوقی و قانونی است.

 دبیرهیئت ساماندهی صنوف سینمایی تأکید کرد: قانونی بودن و استقلال صنوف حرفه‌ای سینما از جمله موارد مشترک در تنظیم اساسنامه‌های فعلی مربوط به صنوف سینمایی است.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.