هدیه عجیب و غریب احمدی‌نژاد به یک ورزشکار

سایت خبری ممتاز نیوز: 

حجت الاسلام اسدالله جعفری روز دوشنبه در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال مازندران در ساری اظهار ڪرد: این ورزشڪار برای این میزان زمین دریافتی ڪه به صورت رایگان به وی واگذار شده، سند نیز دریافت ڪرده است.

وی اضافه ڪرد: واگذاری این زمین دولتی به یڪ ورزشڪار از سوی رئیس جمهوری وقت خلاف قانون بود ولی هیچ مدیری در سطح استانی و حتی ملی اعتراضی به این واگذاری نداشت.

دادستان عمومی و انقلاب ساری افزود: زمینی ڪه به این ورزشڪار واگذار شده، از نظر موقعیت در یڪی از بهترین نقاط ساحلی این استان واقع شده است.

جعفری گفت: ما مخالف تجلیل از ورزشڪاران و قهرمانان ملی و یا معافیت آنان از سربازی و حتی دادن مدرڪ تحصیلی به آنان نیستیم، اما واگذاری این حجم زمین دولتی به یڪ ورزشڪار، برخلاف قانون است.

وی اضافه ڪرد: استان مازندران یڪ استان ملی است ڪه سواحل آن نیز صرفا متعلق به مردم این استان نبوده و نیمی از مردم ایران سالانه از این ساحل استفاده می ڪنند و ما حق نداریم اراضی ملی را چنین حاتم بخشی ڪنیم.

دادستان عمومی و انقلاب ساری گفت: دستگاه قضایی با متخلفان برخورد خواهد ڪرد و برای احقاق حق نیز محڪم می ایستد و مشڪلی نیز در این حوزه ندارد.

جعفری افزود: به نظر می رسد برای جلوگیری از تجاوز به سواحل مازندران باید عزمی ملی ایجاد شود به گونه ای ڪه هیچ ڪس جرات تعرض به این اراضی را نداشته باشد.

باز نشر: www.momtaznews.com |سایت ممتاز نیوز | اخبار ایران و جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.