هدیه پرسپولیس به جانبازان جنگ تحمیلی

۲۴م دیماه ،

پس از بازی پرسپولیس و صبا به ۵ جانباز جنگ تحمیلی پیراهن علی کریمی هدیه داده شد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته ۲۱ لیگ برتر در قم با نتیجه بدون گل مقابل صبا متوقف شد که حاشیه‌های این بازی را در زیر می‌خوانیم:

*۵ جانباز جنگ تحمیلی که تعدادی از آنها از ناحیه دست و پا مجروح بودند و در طول مدت بازی پرسپولیس و صبا کنار زمین این بازی را تماشا می‌کردند، در پایان دیدار پرسپولیس و صبا از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس هدیه‌هایی از دست علی کریمی دریافت کردند. کریمی که بر پیشانی این اشخاص بوسه زد، پیراهن شماره ۸ امضا کرده خود را به همراه شال گردن‌ها و کلاه باشگاه پرسپولیس به این جانبازان هدیه کرد.

*در پایان بازی پرسپولیس و صبا نیز یک نوجوان ۹ ساله برای دیدن کریمی از لای میله‌ها به داخل زمین دوید که نرسیده به نیمکت پرسپولیسی‌ها توسط نیروی انتظامی دستگیر شد. اما با درخواست کریمی توسط عباسی مدیر رسانه‌ای باشگاه و پیگیری‌های مسئولان باشگاه پرسپولیس این نوجوان ۹ ساله ضمن عذرخواهی از مأموران نیروی انتظامی در انتهای بازی آزاد شد. البته این نوجوان بسیار سعی کرد تا علی کریمی را ببیند، اما با توجه به اینکه پرسپولیسی‌ها باید سریع‌ با یک دستگاه اتوبوس به تهران می‌آمدند، موفق به این کار نشد. البته این نوجوان ۹ ساله پیراهن علی کریمی را از مسئولان باشگاه پرسپولیس دریافت کرد.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.