هراس انگلیس از آلوده شدن کشورش با حضور گروهک تروریستی منافقین

اردیبهشت ۱۴۰۳

هاشمی‌نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

دبیر کل بنیاد هابیلیان گفت: دولت انگلیس به خوبی به جنایتکار بودن گروهک تروریستی منافقین آشنایی دارد و هیچ‌گاه نخواهد پذیرفت که اشخاص جانی این تشکیلات تروریستی، جامعه آن‌ها را آلوده کنند.

“محمدجواد هاشمی‌نژاد” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ادعای مضحک دولت انگلیس مبنی بر پذیرش ۱۷ عضو جداشده گروهک تروریستی منافقین در صورت ارتباط نداشتن آنان با تروریسم، گفت: گروهک تروریستی منافقین در کلیت خود سازمانی جانی و جنایتکار است که نه تنها از سوی جمهوری اسلامی ایران بلکه از طرف تمامی مراجع دولتی و غیر دولتی بین‌المللی به عنوان یک سازمان جنایتکار شناخته می‌شود.
 
وی در تقسیم‌بندی رده‌های مختلف این گروهک تروریستی، اظهار داشت: گروهی از آن‌ها شامل رهبران و مدیران میانی‌شان می باشند که همواره در خاک ایران و عراق جنایات تروریستی مختلفی را فرماندهی می‌کردند.
 
هاشمی‌نژاد با بیان اینکه دولت عراق و کشورمان لیستی مبنی بر آغشته شدن دستان سرکردگان گروهک تروریستی منافقین به خون ملت ایران و عراق تهیه کرده‌اند، افزود: در این میان گروهی از این تشکیلات تروریستی وجود دارد که به روش قاچاق انسان، تورهایی برای شکار بعضی از جوانان ایرانی با انگیزه‌های مختلف که عمدتا کاریابی بوده در مراکز مختلف کشورهایی نظیر ترکیه و همچنین کشورهای همجوار و هم‌مرز اقدام می‌کردند.
 
دبیرکل بنیاد هابیلیان با تاکید براینکه این اقدام جنایتکارانه تشکیلات تروریستی منافقین در زمان حضور صدام (دیکتاتور سابق عراق) که امکانات فراوانی را برای آن‌ها و اقدامات خصمانه‌شان فراهم می‌کرد بیش از پیش اتفاق می‌افتاد، ادامه داد: این اشخاص برای یافتن شغل به این کشورها سفر می‌کردند که متاسفانه به سبب عدم آگاهی و عدم شناخت از باندهای تبهکاری همچون گروهک تروریستی منافقین به دام آن‌ها گرفتار می‌شدند.
 
هاشمی‌نژاد اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همواره اعلام کرده که با پناهنده شدن این اشخاص هیچ‌گونه مخالفتی ندارد، همانگونه که در طول ۱۰ سال قبل حدود ۷۰۰ نفر از آن‌ها به داخل کشور بازگشتند و بعضی دیگر به خواست خودشان به کشورهای اروپایی اعزام شدند.
 
وی با تاکید براینکه به نظر می‌رسد کشورهایی نظیر انگلیس که سابقه طولانی در حمایت از باندهای جنایتکاری همچون گروهک تروریستی منافقین داشته با ماهیت اصلی این تشکیلات جنایتکار به خوبی آشنایی دارد، تصریح کرد: دولت انگلیس به خوبی به جنایتکار بودن گروهک تروریستی منافقین آشنایی دارد و هیچ‌گاه نخواهد پذیرفت که اشخاص جانی این تشکیلات تروریستی، جامعه آن‌ها را آلوده کنند.
 
دبیرکل بنیاد هابیلیان در پایان با بیان اینکه انگلیس از ورود اشخاص جنایتکار در گروهک تروریستی منافقین به کشورشان که دستشان به خون ملت‌ها آغشته شده باشد، جلوگیری می‌کند، خاطرنشان کرد: این در حالی است که دولت انگلیس سرکردگان این گروهک تروریستی را در کشور خود پذیرا است، همانگونه که فرماندهان رده بالای آن‌ها که اجراکننده فرامین سیستم‌های امنیتی آن‌ها می باشند را به کشور خود می‌پذیرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.