هرگز با پزشک آرمسترانگ در ارتباط با دوپینگ صحبت نکردم

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

قهرمان استرالیایی مسابقات دوچرخه سواری تورد افرانس صحبت در ارتباط با رسوایی جنجال برانگیز پرافتخار ترین دوچرخه سواری جهان را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری روئیترز، لنس آرمسترانگ که از او به عنوان پرافتخارترین دوچرخه سوار جهان نیز یاد می شود مدتی است به استفاده ی طولانی مدت از مواد نیروزا تقلب در نتیجه ی تمامی آزمایش هایش محکوم شده است و این موضوع که هنوز به اثبات نرسیده به احتمال زیاد به عنوان قهرمانی تورد افرانس او را ار درجه ی اعتبار ساقط خواهد کرد.
اما در این میان کادل اوانز، قهرمان سال ۲۰۱۱ توردافرانس چند روز اخیر با ارسال نامه ای به شبکه ی تلویزیونی SBS اعلام کرد که او با پزشک آرمسترانگ صبت کرده است.
این حرف وی می توانست او را به عنوان تنها شاهد اصلی این پرونده معرفی کند، اما درست بعد از چند روز اوانز دوباره اعلام کرد که صحبت های او با دکتر میشل فراری تنها در ارتباط با توانایی های خودش بوده و با این دکتر هر که در ارتباط با دوپینگ آرمسترانگ صحبتی نکرده است.
دکتر فراری ماه گذشته به حکم فدراسیون جهانی مبارزه با دوپینگ برای همیشه از همکاری با ورزش دوچرخه سواری محروم شد چرا که آرمسترانگ، بیمار او تحت رژیم سنگین استفاده از مواد نیروزا توانسته بود عناوین قهرمانی فراوانی را کسب کند.
اوانز در این ارتباط گفت: من فقط برای گرفتن نظر آقای فراری در ارتباط با آینده ی کاری ام با ایشان صحبت کردم چرا که در آن زمان نظر ایشان اهمیت زیادی برای ورزشکاران داشت.
این صحبت های اوانز بسیار مشکوک به نظر می رسد چرا که اگر او صحبتی در ارتباط با دوپینگ آرمسترانگ با آقای فراری نداشته چرا باید این موضوع را به دفتر یک تلویزیون بین الملل ایمیل کند.
به نظر می رسد او تصمیم در شهادت دادن داشته ولی از آن پشیمان شده است. /آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.