هرگز نگفتم چهره‌های سینمایی در تئاتر نباشند

۱۹م دیماه ،

فراهانی پس از تماشای ˝مرغ سحر˝:

بهزاد فراهانی گفت: هرگز صحبتی در رابطه با عدم حضور چهره‌های سینمایی در آثار نمایشی نکردم اما این حضور باید قانون‌مند و ضابطه‌مند باشد و این اشخاص به اداره تئاتر مراجعه کرده و معرفی ثبت شوند.

به گزارش خبرنگار تئاتر هنرآنلاین، شب قبل ۱۸ دی، بهزاد فراهانی به تماشای نمایش “مرغ سحر” نشست و پس از پایان اجرای نمایش بیان کرد: “مرغ سحر” یکی از نمایش‌های آکادمیک و حرفه‌ای است که در چند ماه اخیر دیدم.

وی همچنین در رابطه با حضور چهره‌های سینمایی در اجرای نمایش عنوان کرد: هرگز صحبتی در رابطه با عدم حضور چهره‌های سینمایی در آثار نمایشی نکردم اما این حضور باید قانون‌مند و ضابطه‌مند باشد و این اشخاص به اداره تئاتر مراجعه کرده و معرفی ثبت شوند.

 

این بازیگر پیشکسوت تئاتر ادامه داد: من از خانم هایده حایری در دانشگاه بسیار آموختم و آنا نعمتی بازیگر خوب سینما است که متریال تئاتر را به خوبی درک کرده و می‌فهمد. بهاره مشیری نیز بازیگر جوانی است که با پابه سن گذاشتن ما جوانان باید جای ما رابگیرند فعالیت خود را ادامه دهند.

فراهانی تصریح کرد: من امشب رسما به آنا نعمتی برای حضور در تئاتر خیر مقدم می‌گویم.

نمایش “مرغ سحر” به کارگردانی احمد آسوده و با بازی هایده حائری، آنا نعمتی و بهاره مشیری از اول دی ماه در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان، در حال اجرا است.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.