هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشت ۱۸/۹/

برنامه نود این هفته از ساعت ۲۲:۴۰ دوشنبه ۱۸ آذر از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

سئوال مسابقه پیامکی این هفته به صعود تیم ملی از گروه خود در جام جهانی اختصاص یافته بود.

هدایت ممبینی کارشناس داوری این هفته برنامه نود بود.

در ابتدای برنامه تصاویری از مراحل صعود تیم ملی به جام جهانی پخش شد.

گزارشی کامل از کشور نیجریه، از لحاظ سیاسی، ورزشی، اجتماعی و فرهنگی پخش شد.

علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد برنامه های فدراسیون برای حضور در بازی های تدارکاتی تیم ملی گفت: قرار است صحبتی با کویت داشته باشیم، همچنین دیدار با کشوری آفریقایی در ایران در دستور کارمان است. بعضی کشورها برای بازی با ایران درخواست داده اند اما کی روش میخواهد خودش این تیم را انتخاب کند. اردو در یک کشور اروپایی دیگر برنامه مان است. سپس به ایران بازگشته و اردویی در ایران خواهیم داشت. در ۲۰ تا ۲۷ روز مانده به جام جهانی قرار است اردویی در سائوپولو داشته باشیم.

کی روش میخواهد با تیم هایی بازی تدارکاتی برگزار کند که از نظر فنی برایمان مفید باشند ولی تیم های قدرتمند مد نظرش نیست.

وی در مورد صحبت های صورت گرفته در خصوص مسی گفت: ما باید به مسی این پیغام را برسانیم که مردم ایران وی را دوست دارند و گاهی این دوست داشتن ها طور دیگری نمود پیدا می کند.

مجید جلالی سرمربی تیم تراکتورسازی روی خط تلفنی برنامه آمد و خاطرنشان کرد: به نظر من ما در بهترین شرایط ۲ امتیاز بدست خواهیم آورد، ماباید برنامه ریزی دقیق داشته باشیم تا شاید در سه جام جهانی آینده از گروه خود صعود کنیم.

وی ادامه داد: سبک فوتبال ما طوری است که میتوانیم از پس آسیا برآییم اما جام جهانی بحث دیگری دارد و به این صورت نییست.ما میگوییم تیم ملی از گروه خود صعود نمیکند ولی میدانم تیم ملی در این دیدارها عملکرد خوبی خواهد داشت.

وی در مورد موجی که بر علیه مسی بوجود آمده است گفت: این موضوع در سراسر دنیا باعث سرافکندگی ما شده و این مسئله خیلی بد است، اکنون ما باید کدام تماشاگر و تیم را جریمه کنیم؟ این فرهنگ اشتباهی است که در بین ما جا افتاده است.

ما باید یک سری اقدامات فرهنگی و تربیتی را از ۱۰ سال پیش آغاز میکردیم تا اکنون شاهد چنین مسائلی نباشیم، این مسئله انعکاس خیلی بدی در تمام دنیا داشته است.

علی کفاشیان در ادامه صحبت هایش گفت: باید این قضیه را از دل مسی در آوریم، وی به مزاح به فردوسی پور گفت: شما تاریخ تولد مسی را به ما بگویید تا هدیه ای برای وی ارسال کنیم.

گزارش نود درجه پخش و طی آن اتفاقات فوتبال طی یک هفته اخیر به تصویر کشیده شد.

علیرضا مرید السادات از اهواز، برنده خوش شانس سفر به جام جهانی برزیل روی خط تلفنی برنامه آمد و از خوشحالی خود برای برنده شدن در قرعه کشی گفت.

گزارشی گامل از دیدار تیم های سپاهان و استقلال و حواشی آن پخش شد.

گزارشی کامل در خصوص کشور آرژانتین، حریف ایران در جام جهانی و اظهار نظر آرژانتینی هادر خصوص همگروه شدن با ایران پخش شد.
گزارشی از تیم بانوان استقلال پخش شد که پس از انتقاد از باشگاه، مسئولان باشگاه آنها را اخراج کرده بودند.

گزارشی کامل از دیدار تیم های راه آهن و سایپا پخش شد که در اتفاقی جالب افشار داور چهارم بازی در بازی حاضر نشده و دبیر هیئت فوتبال بعنوان داور چهارم در زمین حاضر شد!

ممبینی در این خصوص گفت: طبق قوانین اگر داور چهارم در زمین نباشد نیز میتوان بازی را برگزار کرد و لزومی نداشت چنین اتفاقی بیافتد.

مصاحبه ای با اشکان دژاگه صورت گرفت ووی در خصوص شرایطش در تیم فولام صحبت کرد.

رضا قوچان نژاد بازیکن تیم ملی از بلژیک روی خط تلفنی برنامه آمد و گفت: تمام تلاش خود را میکنیم که از گروه خود صعود کنیم، باید برنامه درستی داشته و برای حضور در این رقابتها آماده شویم.

وی در مورد تیم باشگاهی خود در بلژیک گفت: قصد دارم از این تیم جدا شده وبه تیم دیگری بروم که بتوانم برای آنها بازی کنم. از چند کشور و حتی باشگاه های بلژیکی پیشنهاد دارم ولی نمیتوانم نام آنها را عنوان کنم.

وی ادامه داد: دوست دارم از بلژیک بروم و در کشور دیگری فوتبال را ادامه دهم، ۳ سال در بلژیک بازی کردم و اکنون قصد دارم از این کشور بروم.

گزارشی پخش شد که در آن حضور کودکان با لباس آستین کوتاه در هوای سرد پاییزی اشاره شده بود.

دانیال داوری از آلمان ارتباط زنده تصویری با برنامه نود برقرار کردو با توجه به اینکه نمی توانست فارسی صحبت کند انگلیسی صحبت میکرد و فردوسی پور مترجم وی شده بود!

وی در مورد گروه ایران در جام جهانی گفت: گروه سختی داریم ولی با برنامه ریزی مناسب میتوانیم عملکرد قابل قبولی در این رقابت ها داشته باشیم.

وی در مورد وضعیت باشگاهیش گفت: ما روز گذشته مقابل هرتابرلین شکست خوردیم و باید بیشتر تمرین کنیم.

جمشید مشایخی پیشکسوت عرصه تاتر و سینما روی خط تلفنی برنامه آمد و عنوان کرد: ما باید الگو باشیم، تیم ملی ایران نماینده مردم ما است و برخوردهای اخیر صورت گرفته با مسی اسطوره فوتبال دنیا بسیار ناپسند است و به نظر من افرادی که این برخورد را داشته اند ایرانی نیستند.

مشایخی از فردوسی پور خواست برنامه ای صورت پذیرد تا مسی در ایران حضور یافته و مردم ایران را از نزدیک ببیند.

وی در مورد صعود تیم ملی از گروه خود گفت: به نظر من اگر ما در اخلاق نیز قهرمان شویم خیلی خوب است.

آمار مسابقه پیام کوتاه برنامه پس از گذشت ۲ ساعت و نیم از آغاز برنامه:

غلامرضا بهروان مسئول برگزاری مسابقات روی خط تلفنی برنامه آمد و در خصوص فروش الکترونیکی بلیت بازیها گفت: ما نباید طوری افزایش قیمت داشته باشیم که تماشاگر استقبال نکند و این افزایش قیمت بایدتوجیه داشته باشد که متاسفانه ندارد. شرکت افق سبز با فدراسیون هماهنگی کرده بود و من زید در جریان افزایش قیمت بلیت ها نبودم.

وی در مورد ورزشگاه نقش جهان اصفهان گفت: فردا عازم اصفهان هستم و از این ورزشگاه بازدید خواهم کرد.

علی فتح اله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد اخراج بازیکنان تیم فوتبال بانوان استقلال گفت: ما از ابتدا نیز به همه بازیکنان تیم بانوان اعلام کردیم امسال بودجه نداریم و همه گفتند مشکلی نیست و بازی میکنیم اما درست نیست یک دختر جوان در برنامه تلویزیونی به یک مرد ۶۰ ساله توهین کند!

برنامه دیشب ۹۰ ۱۸/۹/

گزارش کاملی از دیدار تیم های داماش و ملوان و حاشیه های این دیدار پخش شد که در نوع خود جالب بود.

گزارش نود تا نود پخش شد که در آن به اتفاقات اخیر فوتبال اشاره شده بود.

منبع : yjc.ir – هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشت ۱۸/۹/

The post هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشت ۱۸/۹/ appeared first on مجله ابرتازه ها.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.