هر بازیکنی ممکن است ضربه پنالتی را از دست بدهد

به گزارش خبرگزاری مهر، شاگردان هاجسون بعد از اینکه “ریکاردو مونتولیوو” ضربه پنالتی دوم ایتالیا را از دست داد و “وین رونی” انگلیس را ۲ بر یک پیش انداخت دیگر خود را پیروز این دیدار دیدند اما ایتالیا ۳ ضربه پنالتی بعدی خود را به گل تبدیل کرد و ضربه “اشلی یانگ” به تیر دروازه برخورد کرد و “جی جی بوفون” هم پنالتی “اشلی کول” را مهار کرد تا در نهایت آتزوری ها به نیمه نهایی راه پیدا کنند.

روی هاجسون بعد از بازی در گفتگو با رادیو پنج انگلیس گفت: هر کسی ممکن است ضربه پنالتی را از دست بدهد. آنها هیچ چیز کم نگذاشتند، ضربه پنالتی اشلی یانگ به تیر دروازه خورد و ضربه پنالتی اشلی کول هم به زیبایی توسط بوفون مهار شد.
اعتبار یک بازیکن را نباید در ضربات پنالتی بسنجیم بلکه باید آن را در ۴ بازی بسنجیم. ما در مجوع این ۴ بازی شکست نخوردیم و عملکرد بسیار خوبی هم داشتیم.

هاجسون در ادامه از تلاش تمام بازیکنانش نیز تقدیر کرد و گفت: ما تا لحظه آخر تمام تلاش خود را کردیم و بازیکنان تیم باید به عملکرد خود در این دیدار افتخار کنند. من در این مدت فداکاری و تعصب بازیکنانم را که با پیراهن تیم ملی انگلیس به میدان رفتند شاهد بودم. عملکرد آنها نه تنها در بازی امشب بلکه در سه بازی قبلی نیز قهرمانانه بود.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.