هر دانشگاه علوم پزشکی یک کانکس برای زلزله‌زدگان آ‌ذربایجان دایر می‌کند

وزارت بهداشت:

خبرگزاری پانا : وزارت بهداشت با درخواست رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد مبنی بر اختصاص یک کانکس برای زلزله زدگان آذربایجان توسط هر یک از دانشگاههای علوم پزشکی موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، به دنبال درخواست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان شرقی برای اختصاص کانکس ویژه زلزله زدگان با فرارسیدن فصل سرما، پیشنهاد تامین اعتبارات لازم به این منظور از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد در اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور مطرح و مورد تایید وزیر بهداشت قرار گرفت.

به این ترتیب با قرائت متن نامه مبنی بر تامین کانکس برای زلزله زدگان، در هفتاد و دومین اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور این مسئله مورد استقبال وحید دستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در این نشست مقرر شد بلافاصله پس از اعلام شماره حساب از سوی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان شرقی مبلغی مبنی بر تامین اعتبارات یک تا دو کانکس از سوی دانشگاه های علوم پزشکی کشور واریز شود تا در زمان بسیار کوتاه این مرکز دانشگاهی به خریداری و نصب کانکس در محل مناسب اقدام کرده و بهورزان در فضایی مناسب به ارائه خدمات درمانی در این مناطق بپردازند.
 


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.