هر رای یک ایرانی پشتوانه محکمی برای آینده کشور است

۲۰خردادماه،

سخنگوی سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات بیانگر حمایت آنها از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

“محمدعلی اسفنانی” نماینده مردم فریدون‌شهر، فریدون و چادگان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به لزوم حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات برای خلق حماسه سیاسی، گفت: کشورمان در فضایی قرار دارد که حضور مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حساس و سرنوشت‌ساز است.

وی افزود: مشارکت گسترده مردم در انتخابات بیانگر حمایت آنها از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و به همین منظور هر رای یک ایرانی پشتوانه محکمی برای آینده کشورمان است

سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی مجلس با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر ” حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی” و تاکید ایشان در خلق حماسه سیاسی، تصریح کرد: امکان تحقق این شعار تنها با حضور گسترده مردم در انتخابات صورت می‌گیرد دلیل اطاعت‌پذیری و ولایت‌پذیری مردم را نشان می‌دهد.

نماینده مردم فریدون‌شهر، فریدون و چادگان در مجلس در پایان خاطر نشان کرد: استکبار جهانی با هر توطئه‌ای به دنبال بهره‌برداری و تاثیر‌گذاری بر روند انتخابات در کشورمان است که حضور پر رنگ و حداکثری مردم سببات یاس ونا امیدی دشمنان را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.