هر نوع ادغام وزارتخانه نیاز به مساعدت پارلمان دارد

۲۲م آذر ،

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: بهارستان عجله‌ای برای ادغام وزارتخانه‌ها ندارد و اگر قرار بر سازمان شدن و جدایی این وزارتخانه باشد، نیاز به مساعدت پارلمان است.

حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، در ارتباط با سازمان شدن وزارت ارتباطات گفت: طرح دوفوریتی این مهم امروز (دوشنبه) در صحن علنی پارلمان تصویب شد و اعضای کمیسیون صنایع بعدازظهر نیز با یک فوریت در این خصوص  به بحث می‌نشینند.

وی در ادامه  تصریح کرد: طرحی که صبح امروز (دوشنبه) در صحن علنی تصویب شد الزام دولت در کاستن یک وزارتخانه را بر‌می‌دارد جرا که دولت اصرار بر کم کردن دو وزارتخانه تا  دیگر دارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس اظهار داشت:‌ طبق برنامه پنجم توسعه ، دولت موظف است تا سال دوم برنامه که تا پایان امسال است  یک وزارتخانه دیگر را ادغام کند که بر اساس این طرح پارلمان این الزام را حذف می‌کند.

فولادگر در پایان خاطرنشان کرد: بهارستان عجله‌ای برای ادغام وزارتخانه‌ها ندارد و اگر قرار بر سازمان شدن و جدایی این وزارتخانه باشد، نیاز به مساعدت پارلمان است که این مهم نیز پس از گزارش عصر امروز کمیسیون، این طرح فردا (چهارشنبه) در صحن علنی به رای گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.