هر ۶ وزنه‌بردار المپیکی امید کسب مدال هستند

جام جم آنلاین: رئیس فدراسیون وزنه برداری با اشاره به حضور شش وزنه بردار ایرانی در المپیک، همه آنها را امید کسب مدال دانست.

حسین رضازاده با بیان این‌که وزنه برداری ایران با حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ صاحب ۶ سهمیه شد، اظهارداشت: وزنه برداران المپیکی حدود هفت ماه در اردوی متوالی بودند. درجریان این اردوها با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک روند رو به جلویی داشتیم طوری که در آستانه آغاز سی‎امین دوره بازی‎های المپیک، وزنه برداران‌مان به آمادگی کامل رسیده‎اند.

وی در مورد برنامه اعزام وزنه برداران به محل برگزاری بازی‎های المپیک توضیح داد و یادآور شد: تیم وزنه برداری ایران در قالب دو گروه عازم لندن می‎شود. هفتم مردادماه اولین گروه اعزام خواهد شد و با فاصله سه روز یعنی دهم مردادماه هم گروه دوم به لندن اعزام می‎شود.

رئیس فدراسیون وزنه برداری با بیان این‌که هر ۶ وزنه بردار ایران در گروه A بازی‎های المپیک قرار دارند، تصریح کرد: سیزده مردادماه رقابت‎های دسته ۸۵ کیلوگرم آغاز می‎شود. زمان آغاز رقابت‎ها ۷ بعدازظهر به وقت لندن و ۲۲:۳۰ به وقت ایران است.

رضازاده در مورد پیش‎بینی خود نسبت به عمکرد وزنه برداری ایرانی شرکت کننده در المپیک سی‎ام و مدال آوری آنها گفت: به هر ۶ وزنه بردارمان برای کسب مدال امیدواریم اگرچه المپیک شرایطی متفاوت از دیگر رویدادها دارد. وزنه برداری یک رشته رکوردی است و رکوردها در آن با کوچکترین اختلاف وزن و چگونگی انتخاب وزنه‎ها، جابه‎جا می‎شود.

رئیس فدراسیون وزنه برداری در پایان تاکید کرد: امیدوارم روز رقابت هر یک از وزنه برداران‌مان، روز خوبی برای آنها باشد. امیدوارم بتوانند در روز رقابت‎شان، رکورد تمرینات‎شان را بزنند و مدال بگیرند. (مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.